Pentru a împiedica raspândirea dezinformării despre coronavirus, Facebook interzice reclamele înșelătoare
Facebook a anunțat miercuri, printr-un comunicat, că interzice reclamele care abordează coronavirusul într-un mod care induce panică, care garantează un tratament sau susțin vindecarea.
„Spre exemplu, reclamele la măşti care dau de înţeles că acestea sunt singurele încă disponibile sau pretind că sunt garantate pentru prevenirea răspândirii virusului nu vor avea permisiunea de a rula pe platformele noastre”, conform comunicatului citat de către digi24.
De asemenea, compania precizează că va continua să lucreze la stoparea răspândirii dezinformării și de conținut nociv despre virus, în timp ce îi va conecta pe utilizatorii săi la conținut transmis direct de către organizațiile de specialitate din domeniul sănătații.
De cănd a fost raportat pentru prima dată în centrul Chinei, în decembrie 2019, peste 80.000 de oameni au fost infectați cu noul coronavirus, iar aproape 3.000 de bolnavi diagnosticați cu virusul Covid-19 au decedat.
Pe 26 februarie, Organizația Mondială a Sănătații a anunțat că, pentru prima dată de la instalarea simptomelor primului caz identificat, numărul oamenilor infectați din toată lumea îl depășește pe cel din China.
O cerere explozivă de maști și dezinfectant a fost cauzată de panica contaminării cu noul coronavirus, iar mulți incearcă sa beneficieze de ea prin profit.
Articole asemănătoare
YouTube, criticată pentru insuficiența măsurilor de combatere a dezinformării
Apple, acuzată că nu respectă legea privind piața digitală a UE
Twitch vs YouTube – lupta pentru piața de livestreaming
Când realitatea e mai mult decât un reality show: un bărbat și-a anunțat crima într-o emisiune, apoi a pus-o în practică
O nouă problemă de securitate pentru TikTok: compania ar suferi de o scurgere de date