
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Ce a scris ultima oară Jamal Khashoggi înainte să dispară
Google avertizează: autentificarea prin Bluetooth, vulnerabilă
Britcoin. Marea Britanie ar putea lansa o monedă digitală oficială
Sentințele continuă să curgă în Myanmar. Regimul a condamnat un alt jurnalist la închisoare
Două publicații online boicotează politicienii care apar la Antena 3: Zero știri pozitive despre ei, zero interviuri cu ei