
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
ADN-ul va fi folosit pentru a stoca date digitale
De ce este publicul atras de știrile despre mistere
„Când doi se ceartă, al treilea…”. Cum se folosește China de propaganda Rusiei
Noii primari ai Capitalei, aproape gata de start. Cum s-au văzut în presă preluările funcțiilor
Șoșoacă amenință presa cu plângeri penale, după ce i-a publicat adeverința medicală pentru nepurtarea măștii