
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Amnesty International își suspendă activitatea în India, după ce guvernul i-a înghețat conturile
Piața de criptomonede din Rusia valorează peste 200 de miliarde de dolari
Iran, condamnată de Franța pentru execuția unui jurnalist
Internetul, cu ochii pe Nancy Pelosi. Vizita oficialului în Taiwan a fost urmărită de întreg globul
Inteligența artificială afectează traducătorii din cadrul instituțiilor UE