
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Suedia renunță la ancheta privind exploziile de la gazoductul Nord Stream
Comisiile de specialitate din Parlamentul European, de acord cu proiectul de lege privind AI
Videoclipurile RT continuă să circule pe YouTube, în ciuda interdicției
Unde fugim când fugim de Facebook? 8 platforme-alternativă
Iranul avertizează Franța în legătură cu caricaturile din Charlie Hebdo. Institutul Francez din Teheran, închis