
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Investigațiile RMN nu sunt periculoase pentru persoanele vaccinate împotriva COVID
Misiune aproape imposibilă pentru șeful TikTok: convingerea SUA privind siguranța aplicației
Interlopii din Timișoara plănuiau să omoare un jurnalist pentru investigațiile sale
Editiadedimineata: Cum arătau și ce presupuneau carantinele de altădată. O istorie cu demonizări și tensiuni rasiale
Legăturile dintre Mihai Chirică și firma care câștigă contracte pe bandă rulantă în Iași