
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Șeful MAE s-a întâlnit cu lidera opoziției belaruse, Svetlana Tihanovskaia, la solicitarea acesteia
Iranul avertizează Franța în legătură cu caricaturile din Charlie Hebdo. Institutul Francez din Teheran, închis
Jurnalista Emilia Șercan, amenințată. Reporteri fără Frontiere invită autoritățile să ia măsurile necesare
China, acuzată că ar fi organizat un test nuclear. Experții spun că ar fi de fapt vorba de un fake news
Twitter a închis mii de conturi din China care răspândesc propagandă de stat privind abuzurile din Xinjiang