O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.

Articole asemănătoare
Centrul de vaccinare de la Castelul Bran, lăudat de presa internațională
Susținătorii lui Chelsea Manning cer să fie eliberată din detenția solitară
Hong Kong spune că ar putea incrimina răspândirea ”fake news”, dacă alte metode nu funcționează
Beijingul susține că grupurile de extremă-dreapta hărțuiesc oamenii de știință în legătură cu originea COVID-19
Meta anunță noi mijloace prin care vrea să combată dezinformarea privind alegerile din Franța