Google a făcut publică baza de date a reclamelor cu caracter politic
Problema publicității politice din mediul online a fost un subiect discutat din ce în ce mai des în ultima vreme, în contextul în care asupra Facebook și Twitter au planat semne de întrebare cu privire la sursa reclamelor și conținutul acestora.
Compania Google a dat acces liber publicului la baza de date a anunțurilor politice, iar un lucru este evident: pentru campania prezidențială din 2020 a lui Donald Trump s-au cheltuit deja sume enorme, chiar dacă mandatul omului de afaceri este abia la jumătate, conform Gizmodo.com.
Baza de date a colectat date despre reclamele cu caracter politic încă de la sfârșitul lui mai și va fi updatată în mod constant. În prezent, informațiile sunt indexate după stat și agentul de publicitate, însă pot fi căutate și după termene-cheie.
Articole asemănătoare
Bunicii noștri utilizează internetul mai mult decât cei din Bulgaria, Croația sau Portugalia
Veniturile din reclame ale X vor scădea cu aproape un miliard de dolari, în acest an
Președintele Braziliei, dat în judecată de jurnaliști pentru că și-a dat masca jos, deși știa că este infectat cu coronavirus
Rusia se folosește de dezinformare pentru a atrage extrema dreaptă din SUA de partea sa
Algoritmul Twitter favorizează opiniile conservatoare