
Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Cinci inovații: smartphone sub umbrelă, telefon pentru gameri, livrare la punct fix, bicicleta gonflabilă, concert în bule
Val de dezinformare, în timpul invaziei din Ucraina: cazul tancurilor ruse distruse de o dronă
Apple a prezentat Vision Pro, noile sale căști AR. Prețul pornește de la 3,500 de dolari
Meta și-a prezentat noul program AI ce transformă textul în modele 3D
Google, amendată cu 220 de milioane de euro pentru abuz de poziţie dominantă pe piaţa de publicitate online