
Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Telegram este aplicația alternativă la libertatea de exprimare în Belarus și Rusia
Pakistan deblochează Wikipedia: „Efectele neintenționate ale acestei interdicții depășesc beneficiile sale”
Congresul SUA vrea introducerea unui cod de negociere media, Facebook și Google se opun
Statele UE vor progrese mai rapide pentru industria europeană de microcipuri
Editiadedimineata.ro: Grupul de la Facebook unde îndemnul #StaiAcasă devine poezia unui moment de tristețe planetară