Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Boicoturile marilor companii de tehnologie sunt de scurtă durată
NYTimes: SUA cred că ucrainenii au fost în spatele asasinării fiicei lui Dughin, în Rusia
Cum este utilizată Inteligența Artificială pentru combaterea schimbărilor climatice?
Atacurile asupra jurnaliștilor francezi se întețesc. Un fotoreporter se află în comă, după ce a fost bătut în plină zi
Zeci de ONG-uri avertizează Comisia Europeană să nu se gândească la închiderea rețelelor sociale