
Facebook oferă publicitate gratis pentru a lupta împotriva dezinformării legate de coronavirus
Facebook oferă spațiu de publicitate gratis Organizației Mondiale de Sănătate (OMS) pentru a lupta împotriva dezinformării cauzate de epidemia cu noul coronavirus, COVID-19.
Marți, CEO-ul Facebookului, Mark Zuckerberg, a anunțat într-o postare că va furniza căt de multe reclame este necesar pentru a combate informațiile înșelătoare, de asemenea va oferi credite publicitare altor organizații precum UNICEF, Centrul pentru Controlul și Prevenția Bolilor și ministerele naționale de sănătate, conform theverge.com.
Decizia este deja pusă în mișcare. Dacă se caută „COVID-19” sau „coronavirus” pe Facebook, primul rezultat este un link care te trimite la o organizație națională de sănătate.
Aplicația se va concentra și pe oprirea răspândirii înformațiilor false sau înșelătoare, rețeaua de socializare plănuind să elimine teorii ale conspirației și să blocheze reclamele la produse care pretind un remediu.
Dacă va funcționa, această campanie ar aduce liniște utilizatorilor care se confruntă cu îmbolnăviri în propriile comunități. Însă, din păcate, eforturile din trecut ale companiei dovedesc că stoparea propagării informațiilor false este o acțiune dificilă.
Pănă acum, au fost înregistrate peste 92.000 de cazuri confirmate de coronavirus, iar numarul deceselor depașește 3.000.
Articole asemănătoare
UPDATE: Musk anunță amânarea achiziției Twitter/ Platforma sistează angajările și face concedieri la nivel înalt
UE vrea ca platformele de streaming muzical să plătească artiștii mai bine
Cum ar putea crește hackerii dozele de medicamente prin manipularea pompelor de perfuzie
Ce spun specialiștii români în date personale despre identitatea digitală europeană: prea timpurie, insuficient documentată, vulnerabilă
Un jurnalist ucrainean, găsit mort la o lună de la dispariția sa