Un studiu care analizează credințele din interiorul fiecărui grup politic din SUA arată că un sfert dintre americani cred că sunt conduși de pedofili …
Motivele pentru care credem și distribuim fake news ar putea fi legate de nevoia noastră de a le arăta celorlalți că avem dreptate în privința preferi…
Tensiunile din Rusia sunt frecvent prezentate de către presa internațională, cel mai recent scandal fiind legat de abuzurile la care Aleksei Navalnîi ar fi supus. Însă un studiu realizat anual arată că mai mult de jumătate dintre ruși se tem mai mult…
Un sondaj publicat recent de INSCOP Research, “Neîncrederea publică: Vest vs. Est, ascensiunea curentului naționalist în era dezinformării și fenomenu…
Un nou studiu arată dimensiunile reale ale dezinformării de pe Parler, platforma închisă recent de către Amazon. În săptămâna de dinaintea revoltei di…
Cât de importante sunt etichetele pentru știrile publicate online? Au ele puterea să influențeze încrederea cititorului în publicație? În mod evident, etichetele (sau ”labels”, din engleză) sunt un instrument necesar pentru presa digitală, însă un st…
Un studiu recent a arătat cum inteligența artificială (AI) poate învăța să identifice vulnerabilități în obiceiurile și comportamentele umane și să le…
Un nou studiu care pune în lumină fenomenul „camerelor de ecou” de pe rețelele de socializare a relevat că utilizatorii de Twitter sunt de trei ori ma…
Marile rețele de social media și-au diminuat eforturile de combatere a dezinformării din Statele Unite ale Americii în a doua parte a anului 2020, odată cu manifestațiile de boicotare a alegerilor prezidențiale.
Un raport realizat de agenția de pub…
În ultimii ani, tot mai multe voci din rândurile conservatorilor americani au susținut că rețelele de socializare au manifestat sentimente anti-conser…