Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Credibilitatea presei din România, în declin. Peste jumătate dintre români nu discern între fake news și știri reale

Credibilitatea presei din România, în declin. Peste jumătate dintre români nu discern între fake news și știri reale

Declinul încrederii în știri situează România pe ultimele locuri, 29 din 38, în raportul anual privind consumul de presă, realizat în țări din înt…
Citește mai mult "Credibilitatea presei din România, în declin. Peste jumătate dintre români nu discern între fake news și știri reale"
Category Mai vechiPosted on 1 comentariu la „Capturarea presei” – modelul Budapestei se răspândește în Europa Centrală și de Est

„Capturarea presei” – modelul Budapestei se răspândește în Europa Centrală și de Est

Un raport publicat de Media Development Investment Fund scoate la iveală amploarea pe care a luat-o acapararea presei în Europa Centrală și de Est…
Citește mai mult "„Capturarea presei” – modelul Budapestei se răspândește în Europa Centrală și de Est"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Digital News Report 2019: Românii au din ce în ce mai puțină încredere în presă

Digital News Report 2019: Românii au din ce în ce mai puțină încredere în presă

Raportul anual privind situația la nivel global a presei digitale, realizat de Reuters Institute, University of Oxford, a fost lansat în decursul zilei de miercuri în întreaga lume. Studiul are în centrul atenției consumul de știri online în mai mult…
Citește mai mult "Digital News Report 2019: Românii au din ce în ce mai puțină încredere în presă"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Cum arată piața de publicitate din România: câți bani s-au investit în reclame în anul 2018 și așteptările pentru anul curent

Cum arată piața de publicitate din România: câți bani s-au investit în reclame în anul 2018 și așteptările pentru anul curent

Agenția de media Initiative publică anual un studiu despre piața de publicitate din România, unul dintre puținele analize de acest fel din spațiul nos…
Citește mai mult "Cum arată piața de publicitate din România: câți bani s-au investit în reclame în anul 2018 și așteptările pentru anul curent"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Cum a relatat presa internațională condamnarea lui Liviu Dragnea

Cum a relatat presa internațională condamnarea lui Liviu Dragnea

Cel mai puternic politician din România a ajuns la închisoare. Este principala informaţie transmisă de jurnaliştii din toată lumea. Ziarele şi posturile TV internaţionale au comentat decizia Curţii Supreme. Au vorbit despre influenţa şi despre contro…
Citește mai mult "Cum a relatat presa internațională condamnarea lui Liviu Dragnea"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Cum a devenit presa din România mai liberă ca în Statele Unite, dar mai slabă ca în Botswana

Cum a devenit presa din România mai liberă ca în Statele Unite, dar mai slabă ca în Botswana

Clasamentul libertății presei, publicat de „Reporteri fără frontiere” în urmă cu două săptămâni dă naștere unor poziționări curioase: presa române…
Citește mai mult "Cum a devenit presa din România mai liberă ca în Statele Unite, dar mai slabă ca în Botswana"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Păcatul ”capital” al unei televiziuni: respectarea „interesului public”

Păcatul ”capital” al unei televiziuni: respectarea „interesului public”

Mihai Șora declara în weekend că ”o televiziune care îl invită pe AltăÎntrebare în fața românilor merită să dispară”. Comentariul, făcut pe pagina sa de Facebook, a atras aproape 4 mii de reacții și aproximativ o sută de comentarii - în mare parte, d…
Citește mai mult "Păcatul ”capital” al unei televiziuni: respectarea „interesului public”"