Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Manipularea în epoca fake-news. De ce este bine să ne ferim de platformele netransparente

Manipularea în epoca fake-news. De ce este bine să ne ferim de platformele netransparente

Nici colectarea (culegerea) informativ-operativă de informații nu mai e ce-a fost odată. Dacă pe vremuri existau vecinii care trăgeau cu urechea la…
Citește mai mult "Manipularea în epoca fake-news. De ce este bine să ne ferim de platformele netransparente"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Ai o poveste de succes pentru Facebook? Dacă e din domeniul politic, nu mai ai unde s-o publici

Ai o poveste de succes pentru Facebook? Dacă e din domeniul politic, nu mai ai unde s-o publici

Atunci când Mark Zuckerberg a fost întrebat dacă Facebook a influențat alegerile prezindențiale americane din anul 2016, fondatorul celei mai cunoscute platforme social-media din lume a respins ideea ca fiind "nebunească". Cu toate acestea, s-ar pute…
Citește mai mult "Ai o poveste de succes pentru Facebook? Dacă e din domeniul politic, nu mai ai unde s-o publici"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Ce naște din pisică șoareci mănâncă. Șoareci ucraineni cărora le suspendă conturile de Facebook

Ce naște din pisică șoareci mănâncă. Șoareci ucraineni cărora le suspendă conturile de Facebook

Cine își mai aduce aminte de instituția cenzurii de pe vremea lui Ceaușescu retrăiește momente foarte interesante. Doar că în altă cheie. Pentru că…
Citește mai mult "Ce naște din pisică șoareci mănâncă. Șoareci ucraineni cărora le suspendă conturile de Facebook"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Noii algoritmi Facebook fac ravagii printre brandurile românești. Sau nu?

Noii algoritmi Facebook fac ravagii printre brandurile românești. Sau nu?

Où sont les neiges d’antan? Les neiges, în cazul ăsta, fiind vechiul Facebook, mai precis dărnicia cu care afișa postările brandurilor și companiilor până nu demult. Dar, ce să-i faci, Mark a plecat urechea la doleanțele utilizatorilor și a dec…
Citește mai mult "Noii algoritmi Facebook fac ravagii printre brandurile românești. Sau nu?"