Toate publicațiile online și offline din portofoliul Guardian Media Group - inclusiv The Guardian, The Observer și The Guardian Weekly - vor interzice…
Meta își continuă amenințările la adresa țărilor care doresc să reglementeze relația dintre platforme tech și editorii de presă. Pentru o scurtă perio…
Știi momentul ăla când vorbești despre un restaurant și te trezești după asta că feed-ul îți trântește o reclamă fix despre restaurantul respectiv? N-ai căutat niciodată pe Google numele localului, poate nu i-ai trecut nici pragul vreodată. Care e ex…
Preluarea companiei de către Elon Musk nu decurge atât de liniștit pe cât, poate, ar fi sperat miliardarul. Cinci oameni din poziții cheie au părăsit …
Netflix a confirmat că abonamentul cu reclame (și mai ieftin) va fi lansat în luna noiembrie. Fiind o nouă funcție, abonamentul va fi, pentru început,…
Meta a publicat rezultatele pentru acest trimestru, iar rezultatele au fost, mai mult sau mai puțin, conforme cu așteptările investitorilor, adică destul de proaste. Compania a înregistrat prima scădere a vânzărilor trimestriale din istorie.
La fe…
Google și Microsoft și-au publicat rezultatele pentru acest trimestru, iar reacțiile au fost mai degrabă de ușurare. Deși ambele companii au ratat mai…
Acțiunile platformelor de socializare au scăzut considerabil, iar prognozele nu sunt optimiste. Principala îngrijoarare se referă la sectorul publicit…
Netflix a anunțat că abonamentul cu reclame pe care urmează să-l lanseze nu va cuprinde toate producțiile incluse în pachetele actuale. Motivul acestei incompatibilități ar fi lipsa de monetizare din publicitate, clauza nefiind prezentă în contractel…
Peste 25 de ONG care militează pentru reglementarea platformelor digitale, dar și pentru drepturile omului, cer brandurilor care rulează reclame pe Tw…