Anul ăsta, iepurașul nu mai vine la Facebook: Playboy și-a șters contul de pe rețeaua de socializare
La început a fost Mozilla, care și-a retras publicitatea plătită. Apoi a fost Commerzbank, care a făcut același lucru.
Apoi au urmat Tesla și Space X, care au dispărut cu tot cu pagini, urmare a celebrei întrebări (deja retorică odată faptul consumat) pusă de fondatorul acestora, Elon Musk:
„Ce e aia Facebook?”
Dar iată că domino-ul marilor jucători care decid să părăsească rețeaua lui Mark Zuckerberg continuă cu încă un nume greu: Playboy. Exact. Peste 50 de ani de istorie în domeniul divertismentului pentru adulți părăsesc rețeaua fără drept de apel. Oare Hugh Hefner o fi fost vreodată admin pe această pagină? E o întrebare mai mult pentru amatorii de trivia, așa că nici nu mai contează.
Cât îl privește pe Cooper Hefner, fiul acestuia, declarația lui a sunat în felul următor: „Știrile recente despre felul în care Facebook a neglijat securitatea datelor utilizatorilor săi nu face decât să întărească decizia de a ne suspenda activitatea pe această platformă. Sunt peste 25 de milioane de utilizatori care interacționează cu brandul Playboy prin multiplele noastre pagini, iar noi nu dorim să fim complici în a-i expune la praticile menționate mai sus.”
Anunțul lui Cooper Hefner a fost făcut pe Twitter.
Articole asemănătoare
Un apropiat al lui Donald Trump ar fi cumpărat 200 de conturi false de Facebook ca să își spele imaginea
Petiție împotriva vaccinului COVID, bazată pe o teorie a conspirației despre avort
NATO, preocupată de conductele şi a cablurile de telemunicaţii submarine expuse atacurilor Rusiei
Peste 40 de procurori generali americani îi cer lui Zuckerberg să renunțe la ”Instagramul pentru copii”
Șeful Tinder: Covid a schimbat modul în care glisăm spre dreapta