Acțiunile Big Tech sunt în cădere liberă
Marți, 24 mai, acțiunile firmelor de tehnologie au înregistrat o scădere în valoare. Se pare că investitorii au renunțat la acțiunile firmelor tech care, totuși, au reușit cumva să se redreseze în cele mai dificile momente ale pandemiei.
The Wall Street Journal relatează cum, în frunte cu compania Snapchat, nici celelalte firme gigantice de tehnologie nu au scăpat de această regresiune financiară comună domeniului.
„Google (…) a picat cu 110.36$ sau 5%, a ajuns la 2,119.40$, pe când Meta Platforms cu 14.95$ sau 7.6%, a ajuns la 181.28$. Roku, firmă de video-streaming, a scăzut recent 12.61$ sau 14%, ajungând la 79.16$, pe când Twitter (…) s-a cumpărat cu 2.10$ mai puțin sau 5.6%, ajungând la 35.76$).”
„Nasadaq Composite” care relevă situația bursei firmelor tech a scăzut și el cu 2.3%. Tendința de devalorizare nu este, totuși, nouă. Dacă este comparată cu suma de la sfârțitul anului trecut, deja a picat cota cu 28%, per total.
În SUA, pentru combaterea inflației, s-a crescut rata dobânzilor. În momente de criză, „există tendința ca domeniile ce țin de reclama online să fie primele la care se renunță”, a afirmat Fiona Cincotta, o expertă britanică. Iar scăderea în venituri generate de reclame afectează grav industria tech.
Una din puținele firme care nu au picat, precum celelalte firme care activează în domeniul tehnologiei, a fost Zoom. Zoom a avut o creștere constantă și stabilă și pe timpul pandemiei. Iar, chiar și de data asta a reușit să-și mențină creșterea, urcând cu 5.6% sau 5.01$, ajungând la 93.34$.
Articole asemănătoare
Cum arată piața de publicitate din România: câți bani s-au investit în reclame în anul 2018 și așteptările pentru anul curent
O companie controversată de spionaj a creat un software pentru a urmări persoanele infectate cu COVID-19
Prințul Harry a contribuit la un plan de acțiune pentru combaterea dezinformării
China continuă lupta împotriva ”bărbaților efeminați”. După cântăreți, urmează jocurile video
Elon Musk dă în judecată o organizație de cercetare a dezinformării pentru că a speriat agenții de publicitate