Audiențele posturilor TV americane în timpul alegerilor: Fox News a stabilit un record

Fox News a stabilit în 3 noiembrie un record pentru cea mai vizionată acoperire a alegerilor, din istoricul știrilor prin cablu, depășind toate celelalte canale și rețele prin cablu

Fox News a stabilit în 3 noiembrie un record pentru cea mai vizionată acoperire a alegerilor, din istoricul știrilor prin cablu, depășind toate celelalte canale și rețele prin cablu, anunță Deadline.com citat de New York Post.

Acoperirea în primetime (orele 20-23) a canalului a avut în medie 13,7 milioane de privitori, depășind CNN – 9,1 milioane și MSNBC – 7,3 milioane. ABC a avut 6,1 milioane de telespectatori, iar NBC – 5,6 milioane.

Se estimează că 56,9 milioane de persoane au urmărit acoperirea alegerilor în 21 de rețele TV. Prin comparație, în 2016 au fost 71 de milioane de telespectatori care s-au uitat la 13 rețele TV.

Fox News Channel, un record

Acest post a depășit toate rețelele de televiziune și a stabilit un record pentru cea mai vizionată acoperire a alegerilor din istoria știrilor prin cablu din SUA. În primetime, Fox News Channel (FNC) a avut în medie 13,7 milioane de spectatori și aproape 5 milioane în grupa de vârstă 25-54 de ani.

În plus, FNC a fost cea mai vizionată rețea de știri prin cablu din grupul demografic 18-49 de ani, cu 4,1 milioane de telespectatori în primetime și 3,2 milioane de la ora 18:00 la ora 3:00.

Cele 21 de rețele au inclus:

  • patru rețele majore – ABC, CBS, NBC și Fox;
  • trei rețele majore de știri prin cablu – Fox News, MSNBC și CNN;
  • două rețele specializate pe afaceri – Fox Business și CNBC;
  • trei posturi spaniole – Telemundo, Univision și Estrella;
  • alte posturi: NBCLX, PBS, BET, BET Her, CNNe, Newsmax, Newsy, VICE și WGNA.