
O firmă de PR a fost angajată de Facebook pentru a afla informații despre Soros
O firmă de PR a fost angajată pentru a afla lucruri despre George Soros, imediat după ce filantropul a criticat compania lui Mark Zuckerberg, a declarat Facebook în decursul zilei de miercuri.
Persoana care și-a asumat responsabilitatea pentru angajarea firmei Definers Public Affairs este Ellio Schrage, şeful departamentului de comunicare şi politici. Acesta și-a anunțat și plecarea din comapnie, odată cu memoriul publicat de TechCrunch, conform News.ro.
”I-am rugat să afle informaţii despre George Soros? Da”, se arată în declarația asumată de Schrage.
Totul ar fi început la Forumul Economic Mondial de la Davos din ianuarie 2018, când George Soros a caracterizat Facebook şi Google ca fiind ”ameninţări la adresa societăţii”. Ulterior, în schemă a apărut organizația Freedom From Facebook, care a criticat politica defectuoasă a Facebook privind protecția datelor utilizatorilor. Atunci, Definers a aflat că filantropul ar fi finanțat ”mai mulţi membri ai organizaţiei” şi ”a pregătit documente pe care le-a distribuit presei pentru a arăta că nu este vorba despre o mişcare spontană”.
Cu toate acestea, în declarația şefului departamentului de comunicare şi politici nu se regăsesc scuze, susținând în continuare nevoia unor servicii de consultanță.
”O parte a acestei activităţi este descrisă ca fiind cercetare a opoziţiei, dar cred că ar fi iresponsabil şi neprofesionist din partea noastră să nu înţelegem trecutul şi posibilele conflicte de interese ale criticilor noştri”, a afirmat Ellio Scrage.
Citiți mai multe pe News.ro.
Articole asemănătoare
Tentative de fraudă cibernetică pe Instagram: mesaje și comentarii ce conțin link-uri periculoase
Fanii lui Kylie Jenner au donat pe GoFundMe ca ea să devină miliardară
EXCLUSIV Dăncilă nu știe de glumă. Rareș Bogdan comentează războiul dintre premier și Times New Roman
Logodnica jurnalistului Jamal Khashoggi cere pedepsirea prințului saudit, Biden nici nu vrea să audă
Cartelurile mexicane de droguri își fac marketing pe TikTok