Facebook vrea să reducă discriminarea și atacurile la adresa publicațiilor
Utilizatorii Facebook și firmele ce folosesc platforma pentru promovare trebuie să știe că gigantul american va face o serie de schimbări.
În primul rând, compania lui Mark Zuckerberg a anunțat că va limita posibilitatea de a exclude segmente de public pe motiv de etnie sau religie, pentru a diminua riscurile de discriminare. Platforma de socializare dispune de 5.000 de targetare a reclamelor, conform Startupcafe.ro.
”Deși aceste opțiuni au fost folosite în mod legitim pentru a ajunge la persoanele interesate de un anumit produs sau serviciu, considerăm că reducerea riscului de abuz este mai importantă. Ne-am angajat să protejăm oamenii de publicitatea discriminatorie pe platformele noastre”, a comunicat Facebook.
Mai mult decât atât, o altă problemă abordată de platformă este legată de abuzul funcției ”raportează ca fake news”, pe care anumiți utilizatori o foloseau pentru a ataca publicații respectabile și articole corecte, doar pentru că nu sunt în concordanță cu viziunile personale.
Articole asemănătoare
Moment (crypto)istoric: declarația Coreeană de pace, înregistrată în blockchainul Ethereum
Jurnalistul Christo Grozev nu a putut să participe la BAFTA, fiind considerat „un risc pentru securitatea publică”
România, mai bine decât alte state UE din regiune la capitolul libertatea presei. Ne bate, totuși, Moldova
Reporter al Washington Post, luat în vizor de grupuri pro-Israel
Femeile riscă să fie vânate prin datele personale, post-Roe v Wade