
Google a făcut publică baza de date a reclamelor cu caracter politic
Problema publicității politice din mediul online a fost un subiect discutat din ce în ce mai des în ultima vreme, în contextul în care asupra Facebook și Twitter au planat semne de întrebare cu privire la sursa reclamelor și conținutul acestora.
Compania Google a dat acces liber publicului la baza de date a anunțurilor politice, iar un lucru este evident: pentru campania prezidențială din 2020 a lui Donald Trump s-au cheltuit deja sume enorme, chiar dacă mandatul omului de afaceri este abia la jumătate, conform Gizmodo.com.
Baza de date a colectat date despre reclamele cu caracter politic încă de la sfârșitul lui mai și va fi updatată în mod constant. În prezent, informațiile sunt indexate după stat și agentul de publicitate, însă pot fi căutate și după termene-cheie.
Articole asemănătoare
Musk vinde alte 3,5 miliarde de dolari din acțiunile Tesla –a doua oară de când a preluat Twitter
Telegram este aplicația alternativă la libertatea de exprimare în Belarus și Rusia
„White jamming”. Cum regimurile autocrate bruiază discursul public
Scurgere masivă de date din platforma Twitch. Utilizatorii rugați să își schimbe parola
OpenAI spune că va cumpăra Chrome, dacă Google va fi forțată să vândă serviciul