Google a făcut publică baza de date a reclamelor cu caracter politic
Problema publicității politice din mediul online a fost un subiect discutat din ce în ce mai des în ultima vreme, în contextul în care asupra Facebook și Twitter au planat semne de întrebare cu privire la sursa reclamelor și conținutul acestora.
Compania Google a dat acces liber publicului la baza de date a anunțurilor politice, iar un lucru este evident: pentru campania prezidențială din 2020 a lui Donald Trump s-au cheltuit deja sume enorme, chiar dacă mandatul omului de afaceri este abia la jumătate, conform Gizmodo.com.
Baza de date a colectat date despre reclamele cu caracter politic încă de la sfârșitul lui mai și va fi updatată în mod constant. În prezent, informațiile sunt indexate după stat și agentul de publicitate, însă pot fi căutate și după termene-cheie.
Articole asemănătoare
Dan Barna, despre Patriarhul Daniel: „Are o viziune modernă referitoare la fake-news-urile legate de cip-uri în vaccin şi alte inepţii”
Parlamentar rus: „Din păcate, nu putem alege înlocuitorul lui Boris Johnson precum l-am ales pe Trump în SUA”
Recomandările redacției: Un nume, jurnalist sau spion? Și despre umanitate
În ciuda dezinformării, Taiwanul păstrează o atitudine democratică
Credibilitatea presei din România, în declin. Peste jumătate dintre români nu discern între fake news și știri reale