Google a făcut publică baza de date a reclamelor cu caracter politic
Problema publicității politice din mediul online a fost un subiect discutat din ce în ce mai des în ultima vreme, în contextul în care asupra Facebook și Twitter au planat semne de întrebare cu privire la sursa reclamelor și conținutul acestora.
Compania Google a dat acces liber publicului la baza de date a anunțurilor politice, iar un lucru este evident: pentru campania prezidențială din 2020 a lui Donald Trump s-au cheltuit deja sume enorme, chiar dacă mandatul omului de afaceri este abia la jumătate, conform Gizmodo.com.
Baza de date a colectat date despre reclamele cu caracter politic încă de la sfârșitul lui mai și va fi updatată în mod constant. În prezent, informațiile sunt indexate după stat și agentul de publicitate, însă pot fi căutate și după termene-cheie.
Articole asemănătoare
Negocierile UE cu privire la legea AI: Forma finală a proiectului ar putea fi gata la începutul anului viitor
Facebook ia în calcul o schimbare majoră la una din aplicațiile de mesagerie
Mogulul de presă Rupert Murdoch acuză Google și Facebook că încearcă să „reducă la tăcere vocile conservatoare”
Al doilea jurnalist ucis în Mexic în 2019: Jesus Ramos Rodriguez lua masa când a fost asasinat
Google vine în ajutorul elevilor și profesorilor prin crearea unei platforme educaționale