YouTube anunță că va monetiza Shorts
YouTube a anunțat noi schimbări pentru platforma sa. Noile funcții vor fi implementate pe parcursul acestui an și vor oferi noi modalități de monetizare a conținutului, dar și îmbunătățiri a unor sisteme deja existente. Directorului de produs al YouTube a publicat pe blogul companiei o postare în care a vorbit despre noile lucrurile care vor veni pe platforma companiei americane.
Printre cele mai importante aspecte detaliate în postare este anunțul că secțiunea Shorts a YouTube va putea fi monetizată, astfel încât creatorii de conținut să aibă posibilitatea de a oferi conținut exclusiv pentru Shorts. Pe lângă asta, YouTube plănuiește să implementeze noi efecte video, noi tool-uri pentru editare și posibilitatea de a răspunde la comentarii prin crearea unui Short – la fel cum se întâmplă pe TikTok.
”În lunile următoare, vom începe să testăm alte modalități de a face bani pe Shorts- cum ar fi explorarea de noi modalități prin care creatorii de videoclipuri scurte să creeze conținut sponsorizat prin BrandConnect, integrarea funcțiilor finanțate de fani, cum ar fi Super Chat, și introducerea posibilității de a face cumpărături direct din Shorts”, a declarat compania.
Un alt aspect important pe care YouTube se concentrează este prezența NFT-urilor pe platforma sa, lucru pe care l-a anunțat încă de la finalul lunii ianuarie. Acum însă, compania a schițat rolul pe care NFT-urile le-ar juca în mediul YouTube.
”Ai putea reduce acest lucru la thumbnails, thumbnail-uri emblematice. Există o mulțime de variante și combinații. Și cred că unul dintre modurile în care cel puțin echipa mea se gândește la asta este: care sunt modalitățile prin care creatorii vor să participe la acest lucru? Dar, la fel de important, care sunt modalitățile care aduc cu adevărat valoare adăugată din punctul de vedere al utilizatorului? Spre exemplu, dacă ați achiziționat un NFT, fie el imagine, clip video sau un videoclip complet, cum îl afișați? Unde ar putea fi pus? Așadar, acestea sunt conversațiile active pe care le avem în prezent în ceea ce privește modul în care ne gândim la modul în care acest lucru funcționează atât pentru creatorii noștri, cât și pentru utilizatorii noștri”, a spus directorul de produs al YouTube într-o conversație cu The Verge.
Aparent, 2022 este un an important pentru YouTube și unul destul de ocupat. Pe lângă ipocrizia NFT-urilor -despre care am vorbit atunci când implementarea lor a fost anunțată- monetizarea secțiunii Shorts, dar și extinderea funcțiilor live sunt îmbunătățiri binevenite. Dacă acest lucru demonstrează ceva este faptul că acești giganți din tech sunt dispuși să facă orice pentru a se lupta cu popularitatea formatului TikTok.
Articole asemănătoare
Google Chrome a devenit mai sigur după noul update
Facebook are în plan un serviciu prin care jurnaliștii să își construiască propriile website-uri
Propaganda rusă trece la următorul nivel: „ocupația” ca temă centrală a unei noi campanii de dezinformare
Depunerea Declarației Unice, pe ultima sută de metri
România, văzută prin ochii unui jurnalist elvețian: În cel mai rău caz se distruge imaginea țării