Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.

Articole asemănătoare
Doi bărbați, găsiți vinovați pentru furnizarea explozibililor care au ucis-o pe jurnalista Daphne Caruana Galizia
Ce a scris ultima oară Jamal Khashoggi înainte să dispară
Președintele României, ținta unui fake news răspândit de un fost premier polonez, înaintea alegerilor prezidențiale
Regina Elisabeta a Marii Britanii, victima unui fake news apărut în Nigeria
Bing trece printr-o criză de personalitate. Chatbotul Microsoft, mai imprevizibil decât ChatGPT