Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.

Articole asemănătoare
Date personale: Căsuțele prebifate în formulare nu înseamnă acord
Acțiunile Belarusului nu rămân fără răspuns. Uniunea Europeană a adoptat un set de sancțiuni
Șeful TikTok, chemat în Parlamentul European pentru a explica rolul platformei în alegerile din România
Lucrul de acasă vine și cu riscuri: 1 din 10 angajați britanici crede că nu respectă GDPR
Facebook se aliază cu presa australiană pentru combaterea dezinformării precedente alegerilor