Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Ar putea UE să oblige Facebook și Google să plătească pentru știri, ca Australia?
Organizațiile de fact checking din Georgia, atacate de partidul de guvernământ
USR atrage încă un jurnalist: Elena Lasconi a părăsit PRO TV și va candida pentru funcția de primar
Biden încă nu a ținut o conferință de presă formală ca președinte al SUA. Ce înseamnă asta pentru presa americană
Antifakenews, site-ul care distribuie fake news. Legăturile cu PSD