![](https://mediastandard.ro/wp-content/uploads/2021/11/youtube-hide-dislikes-6064fa6c7615b.jpg)
YouTube testează blocarea aplicațiilor de ad-blocking
YouTube testează interzicerea aplicațiilor care blochează reclamele online. Experimentul serviciului este foarte limitat, însă pare că Google dorește să convingă cât mai mulți utilizatori să se îndrepte spre abonamentul premium al YouTube.
Un utilizator Reddit a postat o imagine în care a întâmpinat un popup în care era rugat să-și oprească aplicația de ad-block pentru a accesa YouTube. Motivul oferit de companie se referă la faptul că veniturile generate de reclamele permit ca YouTube să rămână gratuit pentru toată lumea. De asemenea, utilizatorului i-a fost amintit că serviciul YouTube Premium nu conține reclame și i-a fost prezentat un buton prin care se putea abona rapid.
![](https://mediastandard.ro/wp-content/uploads/2023/05/YT-test.png)
Moderatorii subredditului r/youtube – unde imaginea a fost urcată – au primit un răspuns din partea YouTube, care a confirmat veridicitatea informațiilor și că totul face parte dintr-un experiment.
Conform Android Police, YouTube Premium a reușit să strângă 80 de milioane de utilizatori în 2022, iar Google s-a angajat să investească mai mult în acest pachet. Parte din această dezvoltare pare să fie și blocarea accesului dacă folosești aplicații ce elimină reclamele de pe YouTube.
În ultima vreme, volumul publicității din cadrul videoclipurilor de pe platformă s-a mărit. Recent, YouTube a terminat un alt test ce propunea utilizatorilor chiar și 10 reclame ce nu pot fi sărite. Oricare va fi soarta aplicațiilor de ad-blocking pe YouTube, Google pare hotărâtă să te facă să vezi reclame sau, mult mai preferabil, să te abonezi serviciului premium.
1 Comentariu
Articole asemănătoare
Twitter asigură companiile de publicitate că planurile lui Elon Musk nu vor spori toxicitatea
Criza din Gaza este accentuată de întreruperea prelungită a telefoniei și a internetului
Belarus amenință că va răspunde la sancțiunile UE: „Sperăm că se vor gândi la interesele companiilor lor”
Meta își reorganizează departamentul de PR pentru a face față expunerii negative din presă
Editiadedimineata.ro: Eroii din timpul pandemiei de coronavirus. Un câine oferă sprijin moral medicilor