YouTube testează blocarea aplicațiilor de ad-blocking
YouTube testează interzicerea aplicațiilor care blochează reclamele online. Experimentul serviciului este foarte limitat, însă pare că Google dorește să convingă cât mai mulți utilizatori să se îndrepte spre abonamentul premium al YouTube.
Un utilizator Reddit a postat o imagine în care a întâmpinat un popup în care era rugat să-și oprească aplicația de ad-block pentru a accesa YouTube. Motivul oferit de companie se referă la faptul că veniturile generate de reclamele permit ca YouTube să rămână gratuit pentru toată lumea. De asemenea, utilizatorului i-a fost amintit că serviciul YouTube Premium nu conține reclame și i-a fost prezentat un buton prin care se putea abona rapid.
Moderatorii subredditului r/youtube – unde imaginea a fost urcată – au primit un răspuns din partea YouTube, care a confirmat veridicitatea informațiilor și că totul face parte dintr-un experiment.
Conform Android Police, YouTube Premium a reușit să strângă 80 de milioane de utilizatori în 2022, iar Google s-a angajat să investească mai mult în acest pachet. Parte din această dezvoltare pare să fie și blocarea accesului dacă folosești aplicații ce elimină reclamele de pe YouTube.
În ultima vreme, volumul publicității din cadrul videoclipurilor de pe platformă s-a mărit. Recent, YouTube a terminat un alt test ce propunea utilizatorilor chiar și 10 reclame ce nu pot fi sărite. Oricare va fi soarta aplicațiilor de ad-blocking pe YouTube, Google pare hotărâtă să te facă să vezi reclame sau, mult mai preferabil, să te abonezi serviciului premium.
1 Comentariu
Articole asemănătoare
Recomandările redacției: despre viața privată a victimelor unor tragedii și provocăriile mediei non-profit
Tensiunile din Transnistria reînvie o temă propagandistică rusă mai veche: anexarea Republicii Moldova de către România
Instagram se va concentra pe formatul video și secțiunea ”Reels” în 2022
Ce a scris presa internațională despre incendiul de la Matei Balș
O rețea de pagini de extremă-dreapta încă este activă pe Facebook, deși încalcă regulile platformei