Twitter te lasă să folosești NFT-uri ca poză de profil, dar trebuie să plătești

Twitter a lansat opțiunea de a folosi un NFT ca poză de profil pe platforma sa. Ca să poți face acest lucru trebuie să ai un telefon cu iOS și să fii abonat la serviciul Twitter Blue (costă 3 dolari pe lună și include, printre altele, opțiunea de a da undo unui tweet). Pentru a putea folosi un NFT ca poză de profil, utilizatorii trebuie să-și conecteze portofelul crypto virtual cu profilul de Twitter, iar de acolo procesul se desfășoara normal, relatează TechCrunch.

Twitter a decis că va diferenția profilurile NFT și cele fără NFT prin forma pozelor de profil. Mai exact, cei care au poză de profil NFT vor avea o ramă hexagonală în loc de cercul normal al celorlalți utilizatori. Dacă vrei să aflii mai multe detalii despre NFT-ul cuiva (din cine știe ce motiv) apeși pe poza de profil și un set de date despre proprietarul, descrierea și colecția din care face parte NFT-ul vor apărea pe ecran. Dacă vezi zilele astea o poză hexagonală pe Twitter, acum știi că șansele ca persoana respectivă să fie un crypto bro sunt imense.

Twitter este locul unde oamenii se duc să vorbească despre lucrurile care îi interesează și, adesea, locul unde au prima lor experiență cu criptomonedele și NFT-urile. Vedem acum că oamenii folosesc NFT-urile ca o formă de identitate, de auto-exprimare și ca o modalitate de a se alătura comunității dinamice și conversației tot mai active de pe Twitter”, a declarat un purtător de cuvânt al platformei social media pentru TechCrunch.

Ieri a venit și anunțul că pozele de profil NFT nu vor exclusive pentru Twitter Blue. Compania americană testează apele, momentan, cu abonații serviciul său, însă planurile sunt ca opțiunea să fie extinsă și restului de utilizatori.

Nimic surprinzător în decizia Twitter de a încerca să capitalizeze de pe urma popularității NFT-urilor, mai ales că platforma sa este una dintre preferatele celor care investesc în această tehnologie. Momentul în care face acest anunț este și el unul destul bun pentru că a luat fața celorlalte platforme. Meta a anunțat și ea că are în pregătire o platformă dedicată NFT-urilor, deci competiția se va înteți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *