TikTok va deveni a treia cea mai mare platformă de socializare din lume în 2022

A man holding a phone walks past a sign of Chinese company ByteDance's app TikTok, known locally as Douyin, at the International Artificial Products Expo in Hangzhou, Zhejiang province, China October 18, 2019. Picture taken October 18, 2019. REUTERS/Stringer ATTENTION EDITORS - THIS IMAGE WAS PROVIDED BY A THIRD PARTY. CHINA OUT.

Conform unei analize de piață independentă, compania chinezească ar urma să urce pe podiumul celor mai populare platforme de socializare din întreaga lume imediat după Facebook și Instagram.

TechCrunch citează rezulatele analizei care prezice că TikTok va ajunge la 755 de milioane de utilizatori lunari în 2022, după ce a înregistrat o creștere a numărului de persoane care îi accesează platforma de peste 40% în 2021.

Ca în anii trecuți, Facebook și Instagram se află pe pozițiile fruntașe. Instagram ar fi depășit anul acesta pragul de două miliarde de utilizatori la nivel global, însă compania a decis să nu facă anunțul public din cauza situației delicate în care se află Meta, compania-mamă.

Analiza InsiderIntelligence calculează numărul de utilizatori în mod diferit, de aici discrepanța dintre numere. Firma are o altă definiție pentru ”utilizatorul lunar” decât au companiile tech. Mai precis, firma de analiză a pieței numără doar utilizatorii care se conectează cel puțin o dată pe lună, în mod constant, pe o perioadă de un an calendaristic și elimină din estimările sale conturile false.

Creșterea TikTok este una foarte rapidă, iar trendul pare că se va menține. După ce a devenit cea mai descărcată aplicație din lume în 2020, TikTok se pregătește să-și mențină poziția de lider și în acest an. Conform aceleiași analize, potențialul companiei chinezești de a crește este foarte mare, motivul fiind că peste trei miliarde de oameni vor folosi, cel puțin o dată pe lună, o platformă de socializare în 2022.

Ascensiunea TikTok reprezintă o provocare în special pentru Snapchat cu care concurează în mod direct pentru publicul tânăr. Deși TikTok nu se aseamănă prea mult cu Twitter, dimensiunea sa masivă în raport cu platforma mult mai consacrată reflectă, în mod clar, natura dependentă a conținutului de pe TikTok”, a declarat pentru TechCrunch principalul analist al InsiderIntelligence.

Iacob Șerban:
Leave a Comment

Acest website foloseste cookie-uri