Telenovela Vulpița. Antena 1 a plătit un preț mic pentru un câștig mare

Consiliul Național al Audiovizualului a dat, în final, o decizie în privința zecilor de sesizări cu privire la telenovela Vulpița. Antena 1 a fost amendat cu 100.000 de lei.

După ce, mai bine de o săptămână, membri CNA au discutat cazul celor doi soți, Veronica și Viorel Stegaru, ajunși ”vedete” prin emisiunea Acces Direct, aceștia au luat o hotărâre. Nu înainte de a viziona mai multe segmente din programul Antenei, informează Paginademedia.ro.

Postul va trebui să plătească suma de 100.000 de lei (aproximativ 25.000 de euro) pentru că a încălcat articolul privind protecția minorilor, precum și cel care stipulează că ”nu orice interes al publicului trebuie satisfăcut”. În plus, televiziunii i s-a reproșat că nu a știut să se oprească, în fuga după rating: De o lună de zile exploatați chestia asta. S-a vorbit despre chestiuni grave, despre abandon, despre prostituție, despre amantlâc. Înțeleg nevoia de audiență, dar nu poți depăși chiar orice limită”, a spus Dorina Rusu, conform sursei citate.

Totuși, suma pe care postul din grupul Intact Media va trebui să o plătească pentru telenovela Vulpița pare infimă în comparație cu cifrele pe care le-ar fi făcut din publicitate. Tot Paginademedia informează că, pe parcursul lunii, Antena 1 ar fi avut publicitate de 350.000 – 400.000 de euro.

În ceea ce privește ratingul, Acces Direct a concurat cu unul dintre cele mai populare programe ale Pro TV, Las Fierbinți, difuzat în prime-time. Pe 7 februarie, telenovela cu Veronica și Viorel Stegaru a atras 2,24 de milioane de telespectatori, interesați de ipostazele în care cei doi se aflau.

Totuși, decizia Consiliului Național al Audiovizualului vine la mai bine o lună de la prima ediție cu Vulpița.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *