Pierderile suferite de Twitter din cauza plecării mai multor agenții de publicitate nu par să se oprească. Luna decembrie a continuat trendul descendent al venitului generat de reclamele online, în ciuda măsurilor adoptate de compania pentru a încuraja brandurile să revină pe platformă.
Cheltuielile pentru publicitate online au scăzut cu 71%, conform Reuters. Acest lucru vine în completarea datelor de acum două luni, când analizele indicau o scădere de 40 de procente a veniturilor companiei. Majoritatea agențiilor de publicitate au încetat să mai ruleze reclame pe Twitter în noiembrie, printre ele și peste 75 de branduri din topul 100 al celor care cheltuiau cei mai mulți bani pe platforma de socializare.
De atunci, Twitter a decis să introducă o serie de măsuri prin care să convingă firmele să revină, cel mai notabil efort fiind oferirea de spațiu publicitar gratuit companiilor dispuse să plătească cel puțin 250.000 de dolari pentru reclame online. Mai exact, cei dispuși să plătească această sumă în reclame vor primi –gratis– spațiu de publicitate cu o valoare similară.
Până acum, măsurile par a nu avea un rezultat pozitiv, însă acest lucru se poate schimba. Jumătatea lunii februarie vine cu cel mai mare eveniment sportiv din SUA –Super Bowl– care reprezintă perioada cea mai profitabilă pentru Twitter. Evenimentul este marcat de publicitatea pe care o atrage, zeci de milioane de americani urmărind finala competiției.
Leave a Comment