
Parteneriat între Google și WordPress, pentru jurnalismul local
Jurnalismul local va avea un sprijin în viitorul apropiat, întrucât Google și platforma WordPress fac echipă pentru optimizarea experienței ziariștilor.
Produsul promis de cele două companii va purta numele ”Newspack” și promite să le ofere jurnaliștilor locali aflați la început de drum rețeta de început: website design, configurarea CMS și sisteme de comerț. Plug-in-urile WordPress vor fi, totodată, valabile, conform 9to5Google.
Prețul pentru Newspack se va afla între 1000$ și 2000$ pe lună.
”Încearcă să ajute editorii mici să reușească prin construirea celor mai bune practici în produs în timp ce elimină distragerile care ar putea să distragă resurse limitate. Ne place să o numim „un CMS avizat:” știe ce trebuie să facă, chiar și atunci când tu nu”, se arată în comunicat.
Proiectul mai este finanțat și de Lenfest Institute for Journalism, The John S. and James L. Knight Foundation and Civil Media. Acestea vor contribui cu 1 milion de dolari la fondurile promise de Google (1,2 milioane de dolari).
Versiunea finală a platformei va apărea la sfârșitul lui 2019, în timp ce versiunea beta va fi disponibilă probabil prin iulie.
Articole asemănătoare
Aplicațiile care imită jocurile de noroc atrag tot mai mulți copii
Recomandările redacției: Viitorul inteligenței artificiale, front comun împotriva Big Tech, dezinformarea eșuată de pe Twitter și atacurile cibernetice asupra Ucrainei
Elon Musk s-a răzgândit: pagina ”For You” nu va mai afișa doar abonații Twitter Blue
Cât de periculos a devenit jurnalismul într-o democrație? Reporterii americani au fost țintele atacurilor forțelor de ordine
UE: Facebook, Google și Twitter nu depun destule eforturi în lupta împotriva fake news