
Parteneriat între Google și WordPress, pentru jurnalismul local
Jurnalismul local va avea un sprijin în viitorul apropiat, întrucât Google și platforma WordPress fac echipă pentru optimizarea experienței ziariștilor.
Produsul promis de cele două companii va purta numele ”Newspack” și promite să le ofere jurnaliștilor locali aflați la început de drum rețeta de început: website design, configurarea CMS și sisteme de comerț. Plug-in-urile WordPress vor fi, totodată, valabile, conform 9to5Google.
Prețul pentru Newspack se va afla între 1000$ și 2000$ pe lună.
”Încearcă să ajute editorii mici să reușească prin construirea celor mai bune practici în produs în timp ce elimină distragerile care ar putea să distragă resurse limitate. Ne place să o numim „un CMS avizat:” știe ce trebuie să facă, chiar și atunci când tu nu”, se arată în comunicat.
Proiectul mai este finanțat și de Lenfest Institute for Journalism, The John S. and James L. Knight Foundation and Civil Media. Acestea vor contribui cu 1 milion de dolari la fondurile promise de Google (1,2 milioane de dolari).
Versiunea finală a platformei va apărea la sfârșitul lui 2019, în timp ce versiunea beta va fi disponibilă probabil prin iulie.
Articole asemănătoare
Strategia de social media de succes a publicației italiene Will Media
Populismul, tot mai înfloritor în Europa – 15% din voturi se îndreaptă în această direcție
Zeci de jurnaliști critică dur un articol publicat în Cațavencii: este unul dintre cele mai grave derapaje din istoria recentă a presei
Președintele Klaus Iohannis a semnat decretul de prelungire a stării de urgență
Lista albă și neagră a Sputnik. Ce politicieni români susține – sau nu – Rusia în timpul campaniei pentru europarlamentare