
Parteneriat între Google și WordPress, pentru jurnalismul local
Jurnalismul local va avea un sprijin în viitorul apropiat, întrucât Google și platforma WordPress fac echipă pentru optimizarea experienței ziariștilor.
Produsul promis de cele două companii va purta numele ”Newspack” și promite să le ofere jurnaliștilor locali aflați la început de drum rețeta de început: website design, configurarea CMS și sisteme de comerț. Plug-in-urile WordPress vor fi, totodată, valabile, conform 9to5Google.
Prețul pentru Newspack se va afla între 1000$ și 2000$ pe lună.
”Încearcă să ajute editorii mici să reușească prin construirea celor mai bune practici în produs în timp ce elimină distragerile care ar putea să distragă resurse limitate. Ne place să o numim „un CMS avizat:” știe ce trebuie să facă, chiar și atunci când tu nu”, se arată în comunicat.
Proiectul mai este finanțat și de Lenfest Institute for Journalism, The John S. and James L. Knight Foundation and Civil Media. Acestea vor contribui cu 1 milion de dolari la fondurile promise de Google (1,2 milioane de dolari).
Versiunea finală a platformei va apărea la sfârșitul lui 2019, în timp ce versiunea beta va fi disponibilă probabil prin iulie.
Articole asemănătoare
Cinci ani de la Colectiv. TVR va difuza un documentar despre trei supraviețuitori și un medic
”Al Treilea Război Mondial” a început – pentru presa occidentală și din România, cu clickbait și exacerbări
Starea de urgență se instituie de astăzi. Iohannis: ”Oricât de greu ar fi să ne adaptăm acestor limitări, e singura cale”
Facebook adoptă o nouă politică prin care descurajează discriminarea: cum vor fi schimbate reclamele
Google News s-ar putea întoarce în Spania. Compania Alphabet ar negocia acorduri individuale cu industria media