O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
TikTok spune că administrația Trump a uitat să încerce să o mai interzică
De unde s-au informat românii despre căderea Guvernului: Digi24, cea mai credibilă stație de știri
Norvegia introduce o lege împotriva pozelor modificate. Fără talii mai mici și buze mai mari
Robotul FEDOR a dispărut de pe Twitter, după ce s-a luat de doi cosmonauți ruși
Cinci scenarii în cazul unor atacuri cibernetice în perioada alegerilor europarlamentare