
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Elon Musk vs Twitter: scandalul trece dincolo de boți
Medicii lui Navalnîi au cerut să-l vadă, spunând că ar putea face stop cardiac „în orice minut”
Meta ia în considerare interzicerea reclamelor politice în Uniunea Europeană
De ce Facebook nu e doar o lupă pentru comportamentele negative din societate
WhatsApp încearcă să combată știrile false printr-o nouă funcție