O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.

Articole asemănătoare
Alegătorii americani, îndemnați prin apeluri telefonice să stea acasă. FBI ar ancheta posibila tentativă de influențare a votului
Un jurnalist rus riscă zece ani de închisoare pentru publicarea de ”fake news” despre armată
Principalul opozant al lui Vladimir Putin a fost condamnat la închisoare
Separatiștii pro-ruși ar fi folosit cadavre pentru operațiunile false flag din estul Ucrainei
Marile companii din tech ar putea construi mai multe sedii de stocare a datelor pe teritoriul UE