
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
ADHD pe social media: tot mai mulți oameni caută informații despre această tulburare
Facebook va permite utilizatorilor să gestioneze datele colectate despre ei, însă nu vor fi diferente mari
Senatul american afirmă că investigația privind interferanța Rusiei în alegerile din 2016 este de încredere
Uniunea Europeană are planuri ambițioase pentru reglementarea pieței crypto
Răspândirea virusului Covid-19 poate fi prezisă cu termometre inteligente