
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Știm cine dictează strategia, cine face schimbările, cine schimbă antrenorii ca pe ciorapi. Și pe cine trebuie aruncată vina pentru eșec. O spune CNN
Averile a sute de lideri mondiali au fost expuse în cea mai mare scurgere de date financiare din istorie
TVR va trebui să facă publice cheltuielile din pandemie. Decizia nu e însă definitivă
Asociația Jurnaliștilor din Belarus, etichetată drept extremistă de regimul de la Minsk
Fact check: Avion de luptă al Rusiei nu a fost doborât în Ucraina