
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Editiadedimineata: O vulpe din Turcia are prieteni pe rețelele de socializare
A murit Nicolae Ciucă? Da, dar nu premierul desemnat. O știre care spune adevărul, cu iz de clickbait
Editiadedimineata: Coșmar la Beirut. Explozii uriașe au distrus portul, ucis zeci de oameni, rănit alte mii și produs enorme pagube materiale
Cele mai așteptate tehnologii în 2022
Partidul de guvernământ din Coreea de Sud s-a răzgândit în privința legii ”fake news”