O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Meta anunță abonamentul fără reclame pentru Facebook și Instagram, în UE
Varianta print a mai multor publicații maghiare din România va dispărea
Cum și-a găsit sfârșitul Ceaușescu, cel mai mare corupt al României comuniste. Între nostalgie și propagandă de partid
„Gaslighting”, desemnat cuvântul anului 2022. Cum este folosit în contextul dezinformării
Jurnalist belarus și soția sa, condamnați la închisoare pentru „extremism”