
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Ancheta privind spyware-ul Pegasus ar putea fi ținta unei campanii de dezinformare
ByteDance, compania-mamă a TikTok, urmează să fie evaluată la peste 330 de miliarde de dolari, după ce a întrecut Meta din punct de vedere al veniturilor
Meta pierde un miliard de dolari pe lună din cauza diviziei VR/AR a companiei
Unul dintre editorii seniori ai New York Times a demisionat din cauza unui articol controversat
OpenAI va continua să fie o organizație nonprofit