O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.

Articole asemănătoare
Rușii caută sfaturi pe Google despre cum să plece din țară sau să scape de armată
De ce imaginile din satelit cu Fâșia Gaza sunt blurate pe Google
Concedierile din Big Tech continuă: Google a anunțat că demite peste 1000 de angajați
Atac la libertatea presei în Slovacia: Guvernul lui Fico înlocuiește televiziunea de stat
China avertizează comunitatea internațională să nu intervină în arestarea unui jurnalist Bloomberg