
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Noua afacere online profitabilă : comerțul cu recenzii false
Autoritățile au închis un site, el a revenit – cu un domeniu schimbat
Presa internațională, radiografie dureroasă a sistemului medical din România după tragedia de la Neamț
Unul dintre site-urile de casă ale AUR anunță „lovitură de stat la București”
Facebook continuă acțiunea împotriva dezinformării