Meta aduce secțiunea Reels și pe Facebook

Meta introduce Reels pe Facebook. După ce secțiunea de videoclipuri scurte s-a dovedit a fi un succes pe Instagram, compania americană a decis să lanseze Reels și pe Facebook care va urma să primească actualizări în viitorul apropiat pentru a introduce modalități de monetizare a clipurilor.

După ce a fost mai întâi testată în USA în luna septembrie a anului trecut, Meta implementează acum funcția la nivel global. Am testat și noi la redacție să vedem dacă și unde apare Reels și se pare că Facebook a decis să integreze conținutul din Reels în bara unde se găsește și secțiunea Stories.

Utilizatorii Facebook Reels vor putea să facă duete cu videoclipurile altora (exact ca pe TikTok), iar durata maximă a unui clip nu trebuie să depășească 60 de secunde.

În privința monetizării acestor videoclipuri, Meta spune că va adăuga mai multe tipuri de reclame. Pentru început, vor fi două formate noi: bannere publicitare care apar suprapuse în partea de jos a unui clip și reclame sticker care pot fi plasate de către creatorii de conținut oriunde în cadrul clipului, relatează The Verge.

De asemenea, Meta afirmă că își va extinde programul Reels Play, care le permite creatorilor să câștige bani de pe urma clipurilor lor. Mai exact, vor câștigă bani în funcție de performanța videoclipurilor, principalul indicator al performanței fiind vizualizările.

Nu e de mirare că Meta își extinde serviciile de videoclipuri scurte, mai ales după ce Mark Zuckerberg a declarat că formatul propus de TikTok reprezintă viitorul social media. După ce YouTube a anunțat că vor introduce modalități de monetizare a Shorts, Meta nu a mai pierdut timp și a promis și ea o mulțime de metode prin care creatorii de conținut să poate fii plătiți dacă folosesc Facebook Reels. Rămâne de văzut dacă Reels are puterea de a spori interesul tot mai scăzut al tinerilor față de Facebook.