Mai multe branduri boicotează Facebook pentru tolerarea discursului instigator la ură, prin suspendarea publicității
Pentru că a tolerat discursul instigator la ură al președintelui Statelor Unite ale Americii, sub pretextul protejării libertății de exprimare, Facebook se află în centrul unui scandal public. Recent, mai multe branduri au început o campanie de boicotare a companiei.
În cadrul campaniei ”Stop Hate for Profit” (”Opriți ura pentru profit”), mai multe companii și-au suspendat publicitatea pe Facebook în încercarea de a pune presiune pe gigantul tehnologic să adopte politici mai stricte împotriva conținutului rasist și instigator la ură de pe platformele sale, arată The Guardian.
Proiectul a primit deja susținere din partea unor branduri de îmbrăcăminte, precum North Face și REI, dar și a unei platforme de freelancing, Upwork.
Compania de internet Mozilla s-a alăturat, la rândul său, campaniei inițiate de organizațiile pentru protecția drepturilor omului Anti-Defamation League, NAACP și Color Of Change.
Prin suspendarea publicității, ”Stop Hate for Profit” speră să atingă un punct sensibil al rețelei de socializare, care realizează venituri anuale în valoare de 70 miliarde de dolari numai din reclame.
Articole asemănătoare
O aplicație de ridesharing le va oferi gratuit transportul cadrelor medicale bucureștene
Telenovela Vulpița. Antena 1 a plătit un preț mic pentru un câștig mare
Digital News Report 2019: Românii au din ce în ce mai puțină încredere în presă
Meta și-a prezentat noul program AI ce transformă textul în modele 3D
Consiliul de Supraveghere al Meta îi cere companiei să fie transparentă cu privire la politicile de moderare