Instrumentele de asistență pentru clienți ale Microsoft, accesate de hackerii care au atacat SolarWinds

Microsoft susține că a fost descoperită o nouă breșă de securitate, după ce un hacker a obținut acces la instrumentele de asistență pentru clienți. În spatele atacului ar sta grupul Nobelium, care a fost implicat și în atacul asupra SolarWinds.

Conform Reuters, compania susține că calculatorul unuia dintre agenții săi de asistență  a clienților ar fi fost compromis, însă agentul a avut acces limitat și a putut vedea lucruri precum serviciile pe care le foloseau clienții și informațiile de contact pentru facturare.

Totuși, informațiile la care grupul de hackeri a avut acces ar fi fost folosite pentru a începe atacuri asupra anumitor clienți Microsoft.

„Un actor sofisticat asociat unui stat național pe care Microsoft îl identifică drept NOBELLIUM a accesat instrumentele de asistență pentru clienți Microsoft pentru a examina informațiile referitoare la abonamentele la serviciile Microsoft”, se arată într-un avertisment emis de companie. . Guvernul SUA a atribuit public atacurile anterioare guvernului rus, care neagă implicarea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *