Facebook vrea să reducă discriminarea și atacurile la adresa publicațiilor
Utilizatorii Facebook și firmele ce folosesc platforma pentru promovare trebuie să știe că gigantul american va face o serie de schimbări.
În primul rând, compania lui Mark Zuckerberg a anunțat că va limita posibilitatea de a exclude segmente de public pe motiv de etnie sau religie, pentru a diminua riscurile de discriminare. Platforma de socializare dispune de 5.000 de targetare a reclamelor, conform Startupcafe.ro.
”Deși aceste opțiuni au fost folosite în mod legitim pentru a ajunge la persoanele interesate de un anumit produs sau serviciu, considerăm că reducerea riscului de abuz este mai importantă. Ne-am angajat să protejăm oamenii de publicitatea discriminatorie pe platformele noastre”, a comunicat Facebook.
Mai mult decât atât, o altă problemă abordată de platformă este legată de abuzul funcției ”raportează ca fake news”, pe care anumiți utilizatori o foloseau pentru a ataca publicații respectabile și articole corecte, doar pentru că nu sunt în concordanță cu viziunile personale.
Articole asemănătoare
Misterul furtului de cookie-uri. Ce este deturnarea sesiunii de browser și cum te poți apăra
Mass-media tradiționale sunt pe cale de dispariție. Este Twitch o opțiune?
Rusia ar fi blocat 49 de site-uri care au legătură cu Aleksei Navalnîi
Parlamentul European a adoptat noi reguli pentru transparentizarea publicității politice
Și anticii aveau fake news-urile lor: bătălia pe care Ramses al II-lea nu a câștigat-o niciodată