Facebook vrea să reducă discriminarea și atacurile la adresa publicațiilor
Utilizatorii Facebook și firmele ce folosesc platforma pentru promovare trebuie să știe că gigantul american va face o serie de schimbări.
În primul rând, compania lui Mark Zuckerberg a anunțat că va limita posibilitatea de a exclude segmente de public pe motiv de etnie sau religie, pentru a diminua riscurile de discriminare. Platforma de socializare dispune de 5.000 de targetare a reclamelor, conform Startupcafe.ro.
”Deși aceste opțiuni au fost folosite în mod legitim pentru a ajunge la persoanele interesate de un anumit produs sau serviciu, considerăm că reducerea riscului de abuz este mai importantă. Ne-am angajat să protejăm oamenii de publicitatea discriminatorie pe platformele noastre”, a comunicat Facebook.
Mai mult decât atât, o altă problemă abordată de platformă este legată de abuzul funcției ”raportează ca fake news”, pe care anumiți utilizatori o foloseau pentru a ataca publicații respectabile și articole corecte, doar pentru că nu sunt în concordanță cu viziunile personale.

Articole asemănătoare
Editiadedimineata: 12 tendințe tehnologice pentru 2021. De la simularea empatiei la spitalul de acasă
Putin susține că a fost de acord cu un schimb de prizonieri care îl implica pe Navalnîi
DeepSeek este mai ușor de manipulat decât modelele AI din SUA
Facebook amână Instagram pentru copii, după publicarea raportului care arată că adolescenții ar fi afectați negativ de aplicație
Majoritatea influencerilor nu spun când fac publicitate, în UE