Facebook vrea să reducă discriminarea și atacurile la adresa publicațiilor
Utilizatorii Facebook și firmele ce folosesc platforma pentru promovare trebuie să știe că gigantul american va face o serie de schimbări.
În primul rând, compania lui Mark Zuckerberg a anunțat că va limita posibilitatea de a exclude segmente de public pe motiv de etnie sau religie, pentru a diminua riscurile de discriminare. Platforma de socializare dispune de 5.000 de targetare a reclamelor, conform Startupcafe.ro.
”Deși aceste opțiuni au fost folosite în mod legitim pentru a ajunge la persoanele interesate de un anumit produs sau serviciu, considerăm că reducerea riscului de abuz este mai importantă. Ne-am angajat să protejăm oamenii de publicitatea discriminatorie pe platformele noastre”, a comunicat Facebook.
Mai mult decât atât, o altă problemă abordată de platformă este legată de abuzul funcției ”raportează ca fake news”, pe care anumiți utilizatori o foloseau pentru a ataca publicații respectabile și articole corecte, doar pentru că nu sunt în concordanță cu viziunile personale.

Articole asemănătoare
Și în 2020, cele mai întâlnite parole sunt ușor de spart; nu învață nimic utilizatorii?
Răspândirea informațiilor false și schimbările climatice, considerate „amenințări majore” la nivel global
Editiadedimineata.ro: În doar trei ore, UE a reușit să strângă o donație globală de 7,4 miliarde de euro pentru dezvoltarea unui vaccin
Facebook va interzice clipurile deepfake de pe rețeaua de socializare, însă nu știe cum să le definească
Spania va reglementa reclamele pentru criptomonede, inclusiv postările influencerilor