
Facebook vrea să reducă discriminarea și atacurile la adresa publicațiilor
Utilizatorii Facebook și firmele ce folosesc platforma pentru promovare trebuie să știe că gigantul american va face o serie de schimbări.
În primul rând, compania lui Mark Zuckerberg a anunțat că va limita posibilitatea de a exclude segmente de public pe motiv de etnie sau religie, pentru a diminua riscurile de discriminare. Platforma de socializare dispune de 5.000 de targetare a reclamelor, conform Startupcafe.ro.
”Deși aceste opțiuni au fost folosite în mod legitim pentru a ajunge la persoanele interesate de un anumit produs sau serviciu, considerăm că reducerea riscului de abuz este mai importantă. Ne-am angajat să protejăm oamenii de publicitatea discriminatorie pe platformele noastre”, a comunicat Facebook.
Mai mult decât atât, o altă problemă abordată de platformă este legată de abuzul funcției ”raportează ca fake news”, pe care anumiți utilizatori o foloseau pentru a ataca publicații respectabile și articole corecte, doar pentru că nu sunt în concordanță cu viziunile personale.
Articole asemănătoare
Google transformă aplicația de știri cu ajutorul inteligenței artificiale
Olivia Steer a stârnit internetul cu o postare împotriva testării anti-HPV
Delir propagandistic al Rusiei, după incidentul de la Ambasada din București: „A comis acest act sub influența unei explozii de isterie anti-rusă”
Jurnaliștii francezi, ținta manifestanților anti-pașaport sanitar. Doi fotoreporteri, insultaţi şi scuipaţi de protestatari
Facebook Messenger introduce opțiunea de criptare end-to-end a apelurilor