
Facebook susține că Instagram nu este toxic pentru adolescenți
Facebook susține că Instagram nu este „toxic pentru adolescenți”, în ciuda descoperirilor făcute de cotidianul Wall Street Journal în urmă cu două săptămâni.
Într-o postare pe Newsroom, vice-președintele Facebook Pratiti Raychoudhury a afirmat că interpretarea făcută de WSJ privind datele furnizate de companie este deficitară, întrucât în majoritatea cazurilor, adolescentele au declarat că „Instagram le ajută atunci când se luptă cu genurile de momente grele și problemele cu care s-au confruntat întotdeauna adolescenții”, conform The Verge.
Compania continuă apoi să sublinieze că imaginea de sine este singurul topic din cele 12 care a primit punctaj negativ.
„De fapt, în 11 din cele 12 zone de pe diapozitiv la care face referire Journal – inclusiv domenii serioase precum singurătatea, anxietatea, tristețea și problemele legate de alimentație – mai multe fete adolescente care au spus că s-au luptat cu această problemă au mai spus că Instagram a îmbunătățit acele vremuri dificile. Imaginea corporală a fost singura zonă în care fetele adolescente care au raportat că se luptă cu problema au declarat că Instagram a agravat-o în comparație cu celelalte 11 zone. Dar și aici, majoritatea fetelor adolescente care au avut probleme cu imaginea corporală au raportat încă că Instagram a făcut-o mai bună sau nu a avut niciun impact”, se arată în comunicat.
La jumătatea lunii septembrie, Wall Street Journal a publicat un material în care arată că Instagram are un impact negativ asupra adolescentelor. Publicația a mai afirmat că Facebook este conștientă de efectele pe care produsele sale le au asupra tinerilor, dar și că „a depus eforturi minime pentru a aborda aceste probleme și le reduce în public”.
Articole asemănătoare
Doi senatori americani cer continuarea luptei anticorupție printr-o scrisoare adresată Vioricăi Dăncilă
Transmisiunea în șase limbi a unui jurnalist a ajuns virală pe internet
Stephen King a renunțat la Facebook, îngrijorat de ”multitudinea de informații false”
Europa Liberă: 5.3 milioane de lei pentru campania Vioricăi Dăncilă de la TV. Digi24, singurul post fără contract de publicitate cu PSD
La mulți ani 2019!