Facebook oferă publicitate gratis pentru a lupta împotriva dezinformării legate de coronavirus
Facebook oferă spațiu de publicitate gratis Organizației Mondiale de Sănătate (OMS) pentru a lupta împotriva dezinformării cauzate de epidemia cu noul coronavirus, COVID-19.
Marți, CEO-ul Facebookului, Mark Zuckerberg, a anunțat într-o postare că va furniza căt de multe reclame este necesar pentru a combate informațiile înșelătoare, de asemenea va oferi credite publicitare altor organizații precum UNICEF, Centrul pentru Controlul și Prevenția Bolilor și ministerele naționale de sănătate, conform theverge.com.
Decizia este deja pusă în mișcare. Dacă se caută „COVID-19” sau „coronavirus” pe Facebook, primul rezultat este un link care te trimite la o organizație națională de sănătate.
Aplicația se va concentra și pe oprirea răspândirii înformațiilor false sau înșelătoare, rețeaua de socializare plănuind să elimine teorii ale conspirației și să blocheze reclamele la produse care pretind un remediu.
Dacă va funcționa, această campanie ar aduce liniște utilizatorilor care se confruntă cu îmbolnăviri în propriile comunități. Însă, din păcate, eforturile din trecut ale companiei dovedesc că stoparea propagării informațiilor false este o acțiune dificilă.
Pănă acum, au fost înregistrate peste 92.000 de cazuri confirmate de coronavirus, iar numarul deceselor depașește 3.000.

Articole asemănătoare
Parolele conturilor de Twitter au fost expuse. E cazul să ne îngrijorăm?
Echo chambers s-ar putea să nu fie în spatele polarizării de pe social media
NYTimes, proces cu Departamentul de Stat pentru conversațiile lui Hunter Biden cu Ambasada României
Acordul OMS privind pandemia, atacat prin dezinformare de guvernul slovac
Mark Zuckerberg și-a cerut scuze părinților victimelor social media