
Facebook face ca utilizarea aplicației Messenger să fie ușoară din nou
Facebook face ca utilizarea Messenger să fie ușoară din nou. Modificarea aplicației dovedește două lucruri, influența Instagramului este tot mai mare iar formatul „chatbot” a fost un eșec.
Compania americană a anunțat că se vor produce schimbări încă din august, una dintre ele fiind renunțarea la opțiunea Discover, iar inovația a fost pusă în practică încă de săptămâna trecută, conform gizmodo.com.
Este o schimbare radicală de la ideea anterioară de a face Facebook o aplicație care te conectează cu toți oamenii și lucrurile care te interesează, plus jocurile online, reclamele și chatboturile confuzante care aveau rolul de a te face legătura dintre tine si interesele tale.
Acum Facebook a redus totul la doar două file, „Chats” și „People” și o pagină pentru „Stories”, aspect mai mult sau mai puțin identic cu cel al Instagramului.
Această schimbare este datorată succesului „Poveștilor” de pe Instagram, care din ianuarie au adus 500 de milioane de utilizatori zilnici, dar și a posibilelor reclame afișate pe „Povești” care aduc venituri substanțiale aplicației.
Acum utilizatorul va trebui să folosească bara de căutare a Messengerului pentru a găsi diferite companii, lucru care îi nemultumește pe oamenii de afaceri care nu mai văd rostul investirii in această aplicație. Chiar și așa, un purtător de cuvânt al companiei a declarat că Facebook rămâne fidel promovării companiilor pe platforma lor.
Articole asemănătoare
O impresie, la un click distanță: cum poate presa să dicteze imaginea unei țări
România calcă pe pașii pe care a venit – înapoi în Evul Mediu
Mai mulți jurnaliști ar fi fost răniți în timp ce relatau despre exploziile din Crevedia
Atacurile informatice ale Rusiei și motivele din spatele acestora, explicate de expertul UE Stanislav Secrieru
Adrian Cojocaru, în dialog cu Lucian Mîndruță: „Nu voiam să fiu «Andrei Escu». Digi24 s-a dorit o televiziune curată”