Facebook face ca utilizarea aplicației Messenger să fie ușoară din nou
Facebook face ca utilizarea Messenger să fie ușoară din nou. Modificarea aplicației dovedește două lucruri, influența Instagramului este tot mai mare iar formatul „chatbot” a fost un eșec.
Compania americană a anunțat că se vor produce schimbări încă din august, una dintre ele fiind renunțarea la opțiunea Discover, iar inovația a fost pusă în practică încă de săptămâna trecută, conform gizmodo.com.
Este o schimbare radicală de la ideea anterioară de a face Facebook o aplicație care te conectează cu toți oamenii și lucrurile care te interesează, plus jocurile online, reclamele și chatboturile confuzante care aveau rolul de a te face legătura dintre tine si interesele tale.
Acum Facebook a redus totul la doar două file, „Chats” și „People” și o pagină pentru „Stories”, aspect mai mult sau mai puțin identic cu cel al Instagramului.
Această schimbare este datorată succesului „Poveștilor” de pe Instagram, care din ianuarie au adus 500 de milioane de utilizatori zilnici, dar și a posibilelor reclame afișate pe „Povești” care aduc venituri substanțiale aplicației.
Acum utilizatorul va trebui să folosească bara de căutare a Messengerului pentru a găsi diferite companii, lucru care îi nemultumește pe oamenii de afaceri care nu mai văd rostul investirii in această aplicație. Chiar și așa, un purtător de cuvânt al companiei a declarat că Facebook rămâne fidel promovării companiilor pe platforma lor.
Articole asemănătoare
Cum funcționa propaganda acum un secol? Scufundarea Lusitaniei și lupta pentru mințile și inimile americanilor
Un fost șef de la Twitter acuză compania că l-a concediat pentru a evita reglementările
Cum exploatează propaganda rusă vulnerabilitățile României. Instrumentele soft și hard power ale Kremlinului
Nici News Feed-ul nu va mai fi ce a fost! Facebook anunță modificări majore
Fenomenul vlogging-ului: încotro ne duce trendul?