Google și Microsoft și-au publicat rezultatele pentru acest trimestru, iar reacțiile au fost mai degrabă de ușurare. Deși ambele companii au ratat mai…
Acțiunile platformelor de socializare au scăzut considerabil, iar prognozele nu sunt optimiste. Principala îngrijoarare se referă la sectorul publicit…
Netflix a anunțat că abonamentul cu reclame pe care urmează să-l lanseze nu va cuprinde toate producțiile incluse în pachetele actuale. Motivul acestei incompatibilități ar fi lipsa de monetizare din publicitate, clauza nefiind prezentă în contractel…
TikTok s-a angajat să sporească drepturile utilizatorilor de pe teritoriul Uniunii Europene pentru a evita sancțiunile, dar și numeroasele plângeri de…
Pentru că le aduc bani. Ăsta ar fi răspunsul simplu și scurt. Dacă privim în detaliu, reclamele reprezintă principala sursă de venit pentru mulți giga…
Twitter caută să liniștească agenții de publicitate cu privire la achiziția companiei de către Elon Musk. După ce vestea că Twitter va deveni proprietatea privată a miliardarului, multe voci au început să-și exprime îngrijorarea cu privire la normele…
Sistemul de reclame al Facebook este cea mai importantă parte a platformei pentru că el generează venitul de care depinde. O curte din SUA a decis că …
Google a plusat sancțiunile pe care le-a impus Rusiei și a decis să oprească rularea tuturor reclamelor asociate cu platformele aflate sub umbrela sa.…
România se află pe locul 2 din UE, după Germania, atunci când vine vorba de sumele cheltuite pe reclamele politice de pe Google Ads. În total, politicienii și partidele din România au cheltuit 2.832.800 euro în ultimii 2 ani și jumătate.
Conform r…
Reglementările Facebook privind reclamele pentru produse de sănătate ar putea fi părtinitoare față de femei, arată un nou studiu. Platforma a respins …