Toate publicațiile online și offline din portofoliul Guardian Media Group - inclusiv The Guardian, The Observer și The Guardian Weekly - vor interzice…
Meta își continuă amenințările la adresa țărilor care doresc să reglementeze relația dintre platforme tech și editorii de presă. Pentru o scurtă perio…
Twitter oferă spațiu de publicitate gratis pentru companiile dispuse să plătească 250.000 de dolari pentru a rula reclame pe platformă. Decizia vine în urma plecării unui număr semnificativ de branduri care obișnuiau să cumpere ad-uri, însă s-au opri…
Google News revine în Spania după șapte ani de când autoritățile au decis introducerea legii care obliga gigantul tehnologic să plătească presa lunar.…
Un studiu realizat de platformele de safe advertising NewsGuard și Comscore arată că site-urile cu conținut dezinformator obțin anual miliarde de dola…
Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul mass-media, unde cheltuielile de publicitate continuă să crească.
Conform datelor prezentate de Standard Media Index și citate de …
Reușita Australiei de a adopta Codul de negociere media îndeamnă și alte state să negocieze cu giganții tehnologici în favoarea industriei mass-media.…
Eforturile Guvernului Australiei de a reglementa remunerarea drepturilor de autor ale agențiilor de presă s-au concretizat cu o propunere legislativă …
Deși se anunța că 2020 va fi un an greu pentru piața media, scăderea veniturilor presei a fost de 5,3% - aproape jumătate din cifra preconizată în urmă cu șase luni.
Marea câștigătoare a acestei perioade este presa online, singura care a înregistra…
Pentru că a tolerat discursul instigator la ură al președintelui Statelor Unite ale Americii, sub pretextul protejării libertății de exprimare, Facebo…