Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Cum arată piața de publicitate din România: câți bani s-au investit în reclame în anul 2018 și așteptările pentru anul curent

Cum arată piața de publicitate din România: câți bani s-au investit în reclame în anul 2018 și așteptările pentru anul curent

Agenția de media Initiative publică anual un studiu despre piața de publicitate din România, unul dintre puținele analize de acest fel din spațiul nostru. Această ediție a Media Fact Book dezvăluie că în anul 2018 totalul cheltuielilor de publicit…
Citește mai mult "Cum arată piața de publicitate din România: câți bani s-au investit în reclame în anul 2018 și așteptările pentru anul curent"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Cum a devenit presa din România mai liberă ca în Statele Unite, dar mai slabă ca în Botswana

Cum a devenit presa din România mai liberă ca în Statele Unite, dar mai slabă ca în Botswana

Clasamentul libertății presei, publicat de „Reporteri fără frontiere” în urmă cu două săptămâni dă naștere unor poziționări curioase: presa românească stă cu un loc peste cea din SUA, iar ambele stau mai prost decât presa din țările africane. Cum…
Citește mai mult "Cum a devenit presa din România mai liberă ca în Statele Unite, dar mai slabă ca în Botswana"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Păcatul ”capital” al unei televiziuni: respectarea „interesului public”

Păcatul ”capital” al unei televiziuni: respectarea „interesului public”

Mihai Șora declara în weekend că ”o televiziune care îl invită pe AltăÎntrebare în fața românilor merită să dispară”. Comentariul, făcut pe pagina sa …
Citește mai mult "Păcatul ”capital” al unei televiziuni: respectarea „interesului public”"