Unele dintre cele mai mari companii din domeniul tehnologiei s-au adunat și au format un grup care favorizează dezvoltarea de standarde industriale me…
Platformele Big Tech au ajuns la un acord cu Uniunea Europeană cu privire la Codul de bune practici privind dezinformarea. Acesta urmează să fie imple…
Pentru că le aduc bani. Ăsta ar fi răspunsul simplu și scurt. Dacă privim în detaliu, reclamele reprezintă principala sursă de venit pentru mulți giganți tehnologici, iar asta se traduce în anumite politici sau strategii pe care companiile le adoptă.…
Un studiu al Microsoft arată că Rusia a desfășurat mai multe atacuri cibernetice asupra Ucrainei, atacuri pe care le-a cuplat cu bombardamente sau miș…
Uniunea Europeană a prezentat pachetul de legi DMA (Legea pieței digitale) asupra căruia autoritățile de reglementare au căzut de acord. DMA are în ve…
Recent, instituția din Franța care se ocupă de reglementarea domeniului digital -CNIL- a stabilit că serviciul Analytics oferit de Google (folosit de companii pentru reclame și promovare) a încălcat legea GDPR a Uniunii Europene. Hotărârea nu este un…
Parlamentul European a votat ca reclamele online care vizează copiii să fie interzise, intensificând astfel măsurile împotriva companiilor Big Tech și…
Microsoft susține că a fost descoperită o nouă breșă de securitate, după ce un hacker a obținut acces la instrumentele de asistență pentru clienți. În…
Eforturile Guvernului Australiei de a reglementa remunerarea drepturilor de autor ale agențiilor de presă s-au concretizat cu o propunere legislativă aflată în lucrul legislativului: Codul de negociere mass-media. Reacția giganților online, Google și…
Comisia Europeană (CE) a publicat cel de-al patrulea set de rapoarte ale semnatarilor Codului de bune practici privind dezinformarea, cu privire la ac…