Un oficial de rang înalt din Australia susține că două dintre cele mai mari companii tech din lume, Facebook și Google, ar fi aproape de a încheia aco…
Facebook se află în acest moment în tensiuni cu guvernul și publisherii australieni, care cer companiilor tehnologice să plătească conținutul din pres…
Se întâmplă schimbări pe piața de media online. Site-ul HuffPost, cunoscut mai bine pentru vechiul său nume, HuffingtonPost, a fost cumpărat de BuzzFeed. Decizia vine ca urmare a pierderilor suferite în ultimii doi ani de cele două publicații și este…
Toată lumea vorbește de câțiva ani despre fake news. Atât de mult, încât Dicționarul Collins l-a numit ca fiind cuvântul anului 2017, definit ca și „i…
Reuters a publicat la începul lunii ianuarie raportul său anual prin care este urmărită anticiparea anumitor tendințe de dezvoltare în domeniul jurnalistic, tehnologic și cel media. Raportul, intitulat ,,Tendințe și Predicții în Jurnalism, Media și T…
Încă de la mediatizarea puternică a fenomenului de fake news, selectarea informației a devenit o prioritate pentru jurnaliști - și nu numai. Una dintr…
Sistemul educațional din Norvegia vrea să învețe copiii să deosebească știrile false de cele adevărate din mediul online. Ministerul educației dorește…
În urma vânzării grupului CME către cehul Petr Kellner, trei foști manageri din grupul Pro (Costi Mocanu, Orlando Nicoară și Dragoș Stanca) își expun punctul de vedere referitor la tranzacție, pe paginile lor de Facebook.
Aceștia ating mai multe p…
Acreditarea la ,,New York Times" și ,,The Wasghington Post" a luat sfârșit săptămâna aceasta la Casa Albă, cu toate că cea online încă nu a fost anula…