Miercurea trecută, legislatorii americani au introdus un proiect de lege inspirat din reușita recentă a Australiei, care ar urma să echilibreze balanț…
Un oficial de rang înalt din Australia susține că două dintre cele mai mari companii tech din lume, Facebook și Google, ar fi aproape de a încheia acorduri pentru a plăti mass-media.
Trezorierul Josh Frydenberg, unul dintre responsabili privind le…
Facebook se află în acest moment în tensiuni cu guvernul și publisherii australieni, care cer companiilor tehnologice să plătească conținutul din pres…
Se întâmplă schimbări pe piața de media online. Site-ul HuffPost, cunoscut mai bine pentru vechiul său nume, HuffingtonPost, a fost cumpărat de BuzzFe…
Noul post de televiziune al lui Adrian Sârbu se va lansa la începutul lunii septembrie, după mai multe amânări.
Aleph News a anunțat printr-un spot publicitar că va începe să emită de pe 1 septembrie. Acesta va avea în grilă, conform actelor depus…
Toată lumea vorbește de câțiva ani despre fake news. Atât de mult, încât Dicționarul Collins l-a numit ca fiind cuvântul anului 2017, definit ca și „i…
Reuters a publicat la începul lunii ianuarie raportul său anual prin care este urmărită anticiparea anumitor tendințe de dezvoltare în domeniul jurnal…
Încă de la mediatizarea puternică a fenomenului de fake news, selectarea informației a devenit o prioritate pentru jurnaliști - și nu numai. Una dintre platformele online românești care merită menționată este Verifică sursa. Deși nu are un design spe…
Sistemul educațional din Norvegia vrea să învețe copiii să deosebească știrile false de cele adevărate din mediul online. Ministerul educației dorește…