Creatorii de conținut nu par să aibe o relație prea plăcută cu platformele pe care își desfășoară activitatea. Mulți dintre ei declară că nu sunt mulț…
TikTok se apropie de un acord cu guvernul american, menit să îndeplinească cerințele de securitate cerute de SUA. Cele două părți au finalizat un draf…
Twitter vrea să schimbe modul în care algoritmul platformei îți livrează conținut. Compania lucrează la o metodă prin care utilizatorii pot indica că o recomandare este neintersantă și o pot elimina din feed-ul personal.
Anunțul a fost făcut pe bl…
Butonul de dislike al YouTube nu funcționează așa cum ar trebui. Funcția este menită să transmită algoritmului că un utilizator este dezinteresat de u…
TikTok se va afla sub supraveghere constantă din partea Oracle pentru a oferi asigurări autorităților americane că măsurile de moderare sunt în regulă…
Meta a declarat că vrea ca fiecare videoclip postat pe Instagram să fie transformat într-un clip de tip Reels. Compania a spus că schimbarea face parte dintr-o strategie mai largă menită să ofere o experiență plăcută utilizatorilor când vine vorba de…
TikTok a ținut să sublinieze că platforma sa nu este și nici nu va fi asemănătoare cu Facebook. Directorul departamentulu de afaceri globale al TikTok…
Facebook își va schimba algoritmul astfel încât acesta să se asemene tot mai mult cu cel oferit de TikTok. Directorul din cadrul Meta care se ocupă de…
Instagram a anunțat o serie de măsuri care vor fi implementate pe platforma, printre ele fiind și o schimbare a modului în care algoritmul secțiunii ”Reels” funcționează. Declarația a venit din partea șefului Instagram, Adam Mosseri, într-un videocli…
Facebook se confruntă, din nou, cu probleme interne care îi afectează imaginea. Cea mai recentă dintre ele se referă la o eroare care a făcut ca dezin…