Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Platforma lui Trump, Truth Social, a pierdut 73 de milioane de dolari de când s-a lansat

Platforma lui Trump, Truth Social, a pierdut 73 de milioane de dolari de când s-a lansat

Platforma de social media a lui Donald Trump pare că se confruntă cu probleme financiare destul de mari. Truth Social a pierdut 73 de milioane de dola…
Citește mai mult "Platforma lui Trump, Truth Social, a pierdut 73 de milioane de dolari de când s-a lansat"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Achiziția Twitter va fi încheiată până vineri, spune Elon Musk

Achiziția Twitter va fi încheiată până vineri, spune Elon Musk

Într-o videoconferință cu reprezentanții băncilor care îi împrumută o parte din banii necesari pentru a cumpăra Twitter, Elon Musk le-a spus că va achiziționa compania până vineri. Băncile se pregătesc acum pentru semnarea documentelor finale de c…
Citește mai mult "Achiziția Twitter va fi încheiată până vineri, spune Elon Musk"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Publicația Axios, vândută pentru 525 de milioane de dolari. Compania plănuiește noi investiții

Publicația Axios, vândută pentru 525 de milioane de dolari. Compania plănuiește noi investiții

Publicația Axios este una dintre puținele companii media digitale care au fost achiziționate pentru mai mult de o jumătate de milion de dolari, într-o industrie acaparată din ce în ce mai mult de companiile tech. Cox Enterprises a plătit 525 de milio…
Citește mai mult "Publicația Axios, vândută pentru 525 de milioane de dolari. Compania plănuiește noi investiții"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Cum încearcă presa online să se salveze: HuffPost, cumpărat de BuzzFeed pentru a atrage publicitate

Cum încearcă presa online să se salveze: HuffPost, cumpărat de BuzzFeed pentru a atrage publicitate

Se întâmplă schimbări pe piața de media online. Site-ul HuffPost, cunoscut mai bine pentru vechiul său nume, HuffingtonPost, a fost cumpărat de BuzzFeed. Decizia vine ca urmare a pierderilor suferite în ultimii doi ani de cele două publicații și este…
Citește mai mult "Cum încearcă presa online să se salveze: HuffPost, cumpărat de BuzzFeed pentru a atrage publicitate"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la CME și CNA, întâlnire de curtoazie. Tranzacția companiei-mamă a Pro TV, subiectul discuției

CME și CNA, întâlnire de curtoazie. Tranzacția companiei-mamă a Pro TV, subiectul discuției

Memebrii CNA au avut o întâlnire cu viitorul proprietar CME, aceasta având loc marți dimineață, cu puțin timp înainte de ședința publică a forului aud…
Citește mai mult "CME și CNA, întâlnire de curtoazie. Tranzacția companiei-mamă a Pro TV, subiectul discuției"