Dragoș Stanca rămâne președintele BRAT. A fost validat și proiectul “Publicitate responsabilă în media de încredere”

Adunarea generală al Biroului Român de Audit Transmedia – BRAT a votat, la sfârșitul săptămânii trecute, principalele proiecte de pe agenda anului 2021, situația auditului, dar și președintele.

În cadrul ședinței, Dragoș Stanca (Thinkdigital) a fost validat pentru un nou mandat (2021-2023). Contracandidatul său a fost pentru poziția de președinte al organizației a fost Val Vâlcu, de la DCNews, conform IQAds.

Mai mult decât atât, Adunarea generală a BRAT, din care fac parte reprezentanți a peste 150 de companii din industria de media și publicitate, a ales și componența Consiliului Director:

  • ThinkDigital | Dragoș Stanca | PREȘEDINTE BRAT și Vicepreședinte BRAT, Online
  • Universal Solution | Elvira Munteanu | Vicepreședinte BRAT, OOH
  • RCS & RDS | Valentin Știrbu | Vicepreședinte BRAT, Radio
  • City Publishing | Valentin Iordache | Vicepreședinte BRAT, Presă Scrisă
  • BV McCann-Erickson | Mihai Trandafir
  • Publicis Groupe Media Bucharest  | Ștefan Iordache
  • Media Investment Communication| Marius Gheorghe
  • MediaCom România | Cătălin Țuțuianu
  • PRO TV | Andrei Bereandă
  • Inteligo Media | Alin Popescu
  • Ringier România | Andrei Ursuleanu
  • Grama Proiect | Aurelian Grama
  • Societatea Română de Radiodifuziune | Maria Țoghină
  • Defi România | Raluca Pop
  • Euromedia Group | Horațiu Gîrbea
  • ArboMedia | Alin Alecu
  • Outsmart Media SRL | Cosmin Preda
  • Best Advertising&Consult | Silviu Ispas | Președinte Onorific BRAT

Proiectul “Publicitate responsabilă în media de încredere”

În ședința de săptămâna trecută a fost aprobat și o inițiativă a lui Dragoș Stanca, ”Publicitate responsabilă în media de încredere”, care ar urma să stabilească un set de bune practici în domeniul politicilor editoriale.

Le mulțumesc pentru încredere colegelor și colegilor care, după o perioadă dificilă pentru industria media, au decis să-și investească din nou încrederea în proiectele pe care le-am propus. BRAT este și va rămâne un garant al acestei încrederi și un promotor al transparenței cifrelor, iar faptul că la asta se vor adăuga și elemente etice, de care piața are mare nevoie, și că acest demers a fost susținut de o largă majoritate a membrilor organizației – practic, fără nici un vot împotrivă -, mă bucură foarte mult. E un mesaj clar: industria media locală este puternică și tot mai unită în fața provocărilor pe care le avem în business și în societatea trasnmis președintele BRAT, Dragoș Stanca.

sursa foto: ICEE Fest