De unde s-au informat românii despre căderea Guvernului: Digi24, cea mai credibilă stație de știri
Evenimentele de joi din Parlament au fost subiectul ”fierbinte” al zilei. O arată atât datele puse la dispoziție de Google – termenul ”moțiune de cenzură” aflându-se pe primul loc în topul căutărilor românilor -, cât și audiențele TV și din online.
Din datele obținute de MediaStandard.ro, se pare că principala sursă de informare a publicului în ziua în care s-a decis soarta Guvernului condus de Viorica Dăncilă a fost Digi24, care a înregistrat în online peste 1 milion de utilizatori unici. Cea mai mare creștere s-a remarcat la mijlocul zilei, atunci când s-a anunțat că Viorica Dăncilă nu a primit votul de încredere al Parlamentului și nu va mai ocupa funcția de premier.
Digi24 a fost urmărit în număr foarte mare și de pe micile ecrane. Postul TV a fost joi lider de audiență pe publicul comercial (0.53), întrecând chiar și Antena 3 (0.43) și România TV(0.49). Pe următoarele poziții s-au poziționat B1TV (0.16) și RealitateaTV (0.17).
Cifrele arată că publicul a ales ca în ziua moțiunii să își ia informațiile de la sursa cea mai imparțială, unde nu au existat exagerări sau interpretări partizane. Rețeta Digi24, ce constă în rămânerea pe subiect dar și oferirea de informații clare, atrage din ce în ce mai mult publicul.
Este posibil să observăm în viitor că Digi se va poziționa din ce în ce mai des pe primul loc, dat fiind faptul că se remarcă o tendință a publicului de a migra către postul ce oferă încredere publicului că este cât se poate de bine informat.
Articole asemănătoare
TikTok spune că administrația Trump a uitat să încerce să o mai interzică
Autoritatea australiană de reglementare în domeniul mass-media, noi puteri pentru a combate dezinformarea online
Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, pentru că îi afectează
Platformele digitale trebuie să elimine conținutul terorist într-o oră
Dezinformarea se răspândește pe Facebook mai rapid decât pe orice altă rețea de socializare