
Cât a plătit Guvernul agențiilor de publicitate pentru campaniile de informare privind Covid-19
Anul trecut, trei agenții de publicitate s-au ocupat de realizarea spoturilor TV din cadrul campaniei de informare privind purtarea măștii.
McCann, GMP Advertising și Lion au fost cele trei agenții care s-au ocupat atât de realizarea materialelor TV și radio, cât și print și online. Dintre acestea, cel mai mare contract a fost al Lion Communication (Publicis), în valoare de 150.000 de euro, conform Paginademedia.
Plata către această companie a fost realizată în trei tranșe principale (58 de mii de euro în septembrie, 19 mii de euro în octombrie și alți 58 de mii în noiembrie), urmate de o încasare de 9.500 de euro în decembrie pentru materiale în limba maghiară.
În ceea ce privește agenția GMP, condusă de Felix Tătaru, aceasta s-a ocupat de ultima parte a campaniei de informare de anul trecut, precum și de seria realizată cu ocazia alegerilor „Siguranță la vot”. Serviciile realizate s-au ridicat la valoare de 78.000 de euro, sumă plătită în două tranșe: una de 28.000 în prima parte a lunii decembrie, iar restul de 50.000 la sfârșitul anului 2020.
Agenția McCann a încheiat un contract cu Guvernul pentru realizarea reclamelor din cadrul campaniei “Poartă Masca”, în valoare de 57.300 de euro. Plata a fost făcută integral la începutul lunii septembrie, mai arată Paginademedia.
Articole asemănătoare
Alți doi jurnaliști ruși, arestați pentru „colaborare” cu organizația lui Navalnîi
Google a plătit 26 de miliarde de dolari pentru a-și menține motorul de căutare implicit, în 2021
„Tribunalul” lui Facebook a primit primele cazuri: de la discurs de ură la nuditate
Jurnalista Sabina Fati va conduce redacţia Radio Europa Liberă din România
Aproape jumătate din traficul publicitar de pe publicațiile „false” de știri provine de la Google