A fost numită prima femeie editor-șef din istoria cotidianului Financial Times. O jurnalistă din Liban va fi la conducere
Ziarul britanic Financial Times va aduce în echipa sa un nou membru, o jurnalistă din Liban, ce va fi în același timp prima femeie editor-șef din cadrul publicației.
Roula Khalaf a lucrat pentru Financial Times timp de 24 de ani, iar pentru prima dată în cei 131 de ani ai publicației ea va fi prima femeie ce ocupă poziția de redactor-șef. În 2016, aceasta se afirma în lumea presei economice, întrucât ocupa a doua cea mai înaltă funcție în companie, fiind redactor-șef adjunct, conform paginademedia.ro.
Lionel Barber a ocupat această funcție timp de 14 ani, din 2005 și va rămâne redactor-șef pâna la începutul anului 2020. Deși acesta are o experiență vastă în domeniu, lucrând în trecut pentru ziare de succes, Financial Times va introduce un nou stil în ziarul lor.
Jurnalista a făcut o postare pe Twitter împărtășind cu restul lumii noile vești intrigante, dar și entuziasmul acesteia: „Câteva știri personale: sunt încântată să fiu numită următorul editor Financial Times. E un privilegiu să-i urmez marelui Lionel Barber”, menționează Khalaf pe platforma de social-media. Alături de noutățile prezentate, ea a adăugat o poză cu mail-ul oficial primit de la publicație.

Cu toate că stilul și abordarea vor fi diferite, decizia cotidianului de a înlocui redactorul-șef cu o femeie este una inteligentă și va reprezenta un beneficiu pentru companie. În prezent, discriminarea bazată pe gen la locul de muncă poate fi la fel de des întâlnită ca acum 30 de ani, iar hotărârea publicației de a introduce în conducere o femeie din Liban, reprezintă un pas în a pune capăt sexismului.

Articole asemănătoare
UPDATE: Nu se știe nimic de jurnalista care a întrerupt transmisiunea postului rus Channel One prin protestul său anti-război
Presa internațională, primele reacții la protestul diasporei
După ce utilizatorii au votat plecarea sa, Musk confirmă că își va da demisia și caută un înlocuitor
WhatsApp Business, mesageria specială pentru firme
Cum a reușit AUR să obțină un scor atât de bun: despre proteste, Facebook și propaganda rusă