Stephen King a renunțat la Facebook, îngrijorat de ”multitudinea de informații false”
Stephen King, unul dintre cei mai cunoscuți scriitori de horror și fantasy, a anunțat recent că renunță la Facebook, fiind îngrijorat de ”potopul de informații false”.
Autorul unor bestseller-uri precum ”The Shining”, ”IT”, ”Misery” a scris pe Twitter că decizia sa are legătură cu politica companiei lui Mark Zuckerberg de a tolera reclame politice care conțin neadevăruri sau care încearcă să manipuleze publicul. Un alt factor ar fi suspiciunile ce planează asupra Facebook în privința protejării datelor cu caracter personal ale utilizatorilor, conform CNN.
”Renunț la Facebook. Nu sunt confortabil cu multitudinea de informații false care sunt permise în publicitatea politică și nici nu sunt încrezător în capacitatea sa de a proteja confidențialitatea utilizatorilor. Urmăriți-mă (și pe Molly, aka ”The Thing of Evil”) pe Twitter, dacă vreți”, a scris autorul american vineri, pe contul său de Twitter.
Decizia Facebook de a permite candidaților politici să folosească reclame cu informații nefactuale pentru a se promova în timpul campaniilor a atras numeroase critici, în timp ce relația lui Mark Zuckerberg cu Donald Trump a fost pusă sub semnul întrebării. Îngrijorările sunt fondate, dat fiind faptul că sistemul Facebook ar putea să submineze capacitatea opozanților de a își exprima vederile în feed-ul utilizatorilor vizați.
La polul opus se află rețele de socializare ca și Twitter, care au interzis reclamele cu caracter politic

Articole asemănătoare
De ce sunt reclamele importante pentru companiile Big Tech
Doi jurnaliști au câștigat premiul Nobel pentru Pace. Cine sunt laureații care luptă pentru libertatea presei
Tensiunile dintre AP și Casa Albă continuă: Administrația lui Trump apără decizia, agenția de presă reclamă o „încălcare clară a Primului Amendament”
CNN pune stop colaborării cu Apple News. Miza: o nouă strategie de monetizare
X trebuie să mai plătească o nouă amendă înainte să scape de restricția din Brazilia