Cât interes au stârnit dezbaterile separate ale lui Iohannis și Dăncilă și ce audiențe au făcut principalele posturi TV
Aflați la distanță de nici doi kilometri, Viorica Dăncilă și Klaus Iohannis au avut aproape în același timp ”dezbateri”. Unul pe holurile Parlamentului, celălalt în Aula Bibliotecii Centrale Universitare. E de la sine înțeles că ambele evenimente au fost importante pentru români, cei doi candidați fiind urmăriți în număr mare de către cei de acasă.
Conform Paginademedia.ro, Klaus Iohannis a fost urmărit de 2,1 milioane de telespectatori pe parcursul întâlnirii cu jurnaliștii și studenții, ce a durat în jur de două ore și jumătate. Cel mai urmărit post la nivel național a fost Antena 3, cu o medie de 660.000 de telespectatori, urmat apoi de Romania TV și Digi24.
În rândul consumatorilor din mediul urban, Antena 3 a reușit să își păstreze poziția frunașă, urmat de Digi24, cu 260.00 de telespectatori pe minut. Pe publicul comercial, însă, Digi24 a reușit să întreacă Antena 3 și TVR.
Viorica Dăncilă a atras de la începutul conferinței (ora 18:00, înainte de prime time) un public de 1,7 milioane. Totuși, întâlnirea fostului premier cu jurnaliștii a fost live pe posturi timp de doar o oră, întrucât apoi a început emisia dezbaterii lui Iohannis.
Și aici observăm că tinerii, ce formează publicul comercial, au preferat în număr mai mare să urmărească prestația Vioricăi Dăncilă la Digi24 (61.000 de telespectatori/minute), însă Antena 3 a făcut performanță la nivel național (880.000 de privitori). România TV s-a înscris la mică distanță de postul grupului Intact.
Citiți mai multe pe Paginademedia.ro
Articole asemănătoare
TVR, obligată să facă publice informaţiile referitoare la angajările preferenţiale din instituţie
NYTimes: Rusia își bombardează populația cu știri despre un iminent atac al NATO și Ucrainei
Fruntași la imigrația internă în UE. Unde se află marile comunități de români
Cum a încercat presa pro-Kremlin să discrediteze candidatura Ursulei von der Leyen folosindu-se de teorii conspiraționiste
Un site ultra-ortodox vede demoni în campania anti-invidie a PressOne EXCLUSIV